db technologies Opera 412MKII, ingangsgevoeligheid verlopen

Hopelijk kan iemand me helpen met het volgende.
Ik bezit twee actieve monitorkastjes van het merk Db technologies, type Opera 412MKII. Nu heb ik na het laatste weekend het probleem dat de ingangsgevoeligheid van één van beide verlopen is. Op het goede kastje gaat het kastje in limit bij een ingangssignaal van 1,8Vpp, bij het kastje met problemen is dit slechts bij 3,3Vpp.
Als ik met de scoop het signaal volg dan lijkt alles ok tot net voor de VCA Opamp BA6110. Hierna halveert het signaal.
Op controlepin 4 meet ik een stroom van 3mA (0,7V over R20 (22k))

Geen idee wat hier fout loopt. De componenten lijken me allen ok te meten.
Wie kan me verder helpen? Of me in de juiste richting duwen.

Vergelijken met zijn broertje is een laatste hulpmiddel. Dingen zijn totaal niet servicevriendelijk opgebouwd om aan te kunnen meten. Voorversterker en eindversterkers zijn op één koelblok geschroefd en vast bekabeld met vrij korte kabels.

Ik moet een meetfout gemaakt hebben vrees ik. Stuur ik een signaal in van 2Vpp blijft dit netjes 2Vpp ook na de 6110. Ik zit intussentijd zo ver dat ik eigenlijk de andere luidspreker begin te verdenken dat die zijn gevoeligheid mss te laag is. Degene die ik eerst verdacht moet ik met 3,4Vpp t 1,3V RMS) insturen voor dat de limiter begint in te grijpen.
De andere met 1,8V (0,6V RMS) voor dat de limiter begint in te grijpen. wat me heel snel lijkt. Het afgegeven vermogen is wel OK, ik verdenk nu de ingangstrap van de tweede.

Ik heb hiernet verder kunnen werken. Ik heb toch beide modules naast elkaar gelegd om te kunnen vergelijken. Het loopt fout bij de opamp hieronder. Bij de ene versterker wordt hier het signaal verdubbeld, bij de andere gaat het er één op één door. Waar kan de fout zitten? R14 is in realiteit een 220 Ohm weerstand, maar dat is bij beide versterkers zo. Iemand die me kan uitleggen hoe dit schakelingetje werkt?

R10 hoort er bij. Het is een instelbaar inverterend versterkertrapje, van 1x tot 3x, dus 0 tot 10 dB.
Potmeter stuk of fout ingesteld lijkt op basis van de geboden informatie niet onwaarschijnlijk.

Dag Aart,
Bedankt voor je antwoord. Ik had ook teruggevonden in mijn oude schoolboeken dat dit een inverterende versterker was. Versterking zou dan R2/R1 zijn waar R2 volgens het schema 22k is en R1 33k + de weerstand van de potmeter.
R10 is de potmeter waarmee je het volume insteld op de achterkand van de kastjes. Deze meet bij volledige open stand mooi 0 Ohm.

Als ik dit uitreken kom ik tot een versterking van 0,66 wat dus eigenlijk een verzwakking zou zijn. Er klopt dus iets niet in mijn redenering.

Ik probeer deze avond door middel van verwijdering de weerstanden uit te zoeken. Het lijkt me dat de nummering op het schema en de nummering op de componentenlayout niet 100% klopt. De

Aart,
Je had het bij het goede eind. R10 moest 100k zijn volgens schema. In de praktijk was de ene ongeveer 50k en de andere 140k. Beide vervangen door nieuwe 100k potmeters en het beide werken weer perfect.
Bedankt voor de hulp.