De CO2-gaten in de ozonlaag die Eucalypta met elektrocultuur gedicht heeft hebben wij weer opengemaakt met dit topic.
Op 23 september 2023 21:28:16 schreef Hubie:
.Een VLF stereo loopantenna?
Ik heb het artikel net gelezen.
Moest toch even flink lachen...
Ach, mensen geloven in dat soort dingen.
Een VLF loopantenna? Lijkt meer een rolstoel 
Op 23 september 2023 19:07:14 schreef ohm pi:
De CO2-gaten in de ozonlaag die Eucalypta met elektrocultuur gedicht heeft hebben wij weer opengemaakt met dit topic.
't is ook een topic op CO he 
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
[off topic]
Op 23 september 2023 00:34:13 schreef Tidak Ada:
Polygonum japonica (Japanse duizendknoop) wordt wel bestreden met elektriciteit. Daar heb je wel een paar lastrafo’s voor nodig…..
Op 23 september 2023 08:57:12 schreef buckfast_beekeeper:
En dat blijkt dan ook nog niet volledig succesvol. Zelfs na meerdere pogingen. Ook stomen werd al geprobeerd. Nu loopt er een proefproject met schapen.
Ik durf op voorhand te beweren dat ook dat zal mislukken!
Alle bestrijdings methoden die "bovengronds" plaatsvinden, zoals schapen, doen niets met de wortels.
Die moeten 100% weg/dood!
Zoniet dan zal die 0,01% wat achterblijft weer gaan groeien.
[on topic]
Als de schapen het lekker vinden, dan hebben we geen duizendknoopprobleem meer, maar met een beetje pech vinden de schapen die plant oneetbaar.
Je zou het met everzwijnen kunnen proberen. Die wroeten in de grond op zoek naar eetbare wortels.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
De TS zal ondertussen gevlucht zijn ,,, en zijn vraag of dit een zinnig experiment is lijkt me ook beantwoord.
Verder gaat dit he-le-maal nergens meer over, dus gaat ie dicht.

?