hey,
ik ben op zoek naar iemand die een biljart simulator kan maken (programmeren) voor mij.
zeer eenvoudig gewoon zien welke richting de bal opgaat.
het gaat over een zeer specifieke golfbiljart, dus bestaat nog niet!
eventuele kliene beloning
thx
mvg,
Johan W.
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Als het zuiver over programmeren gaat dan is dit niet het goede adres: hier gaat het over elektronica, over hardware, over schakelaars en lichtjes en motortjes, en wat er allemaal rondhangt.
OPTOdesign
R&D | Design | Light | Innovation | Education
Om Paulinha_B aan te vullen:
Het klinkt wel wat vaag. Kan je specifieker zijn?
Gaat het om software (simulator op de computer) of om een fysieke tafel?
mogelijks heb ik op het verkeerde forum dus geplaatst, sorry,
ik ben gewoon op zoek naart een programmeur die een simple biljart simulator wil maken voor mij, software dus, maar als je tips hebt wie die zou willen doen? thx !!!
OPTOdesign
R&D | Design | Light | Innovation | Education
Misschien heb je wat aan Yenka. Daar kan je vrij eenvoudig zelf een simulatie mee maken. Maar of het voldoet aan jouw eisen kan ik niet inschatten.
https://yenka.com/physics/
Kijk bij categorie 'Force and motion'.
Op 14 oktober 2023 12:52:53 schreef mantha:
...eventuele kliene beloning...
Ik vrees dat je niemand gaat vinden die dat voor een kleine beloning wil doen. Een biljart simulator is best wel serieus programmeren; gaat een stuk verder dan even een formuletje invoeren en er een schermpje omheen bakken.
Ik schat zo dat een beroeps programmeur er en week mee bezig is en dat zou je tegen commerciëel tarief zo'n 2500 €uro gaan kosten
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser