hey,
ik ben op zoek naar iemand die een biljart simulator kan maken (programmeren) voor mij.
zeer eenvoudig gewoon zien welke richting de bal opgaat.
het gaat over een zeer specifieke golfbiljart, dus bestaat nog niet!
eventuele kliene beloning
thx
mvg,
Johan W.
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Als het zuiver over programmeren gaat dan is dit niet het goede adres: hier gaat het over elektronica, over hardware, over schakelaars en lichtjes en motortjes, en wat er allemaal rondhangt.
OPTOdesign
R&D | Design | Light | Innovation | Education
Om Paulinha_B aan te vullen:
Het klinkt wel wat vaag. Kan je specifieker zijn?
Gaat het om software (simulator op de computer) of om een fysieke tafel?
mogelijks heb ik op het verkeerde forum dus geplaatst, sorry,
ik ben gewoon op zoek naart een programmeur die een simple biljart simulator wil maken voor mij, software dus, maar als je tips hebt wie die zou willen doen? thx !!!
OPTOdesign
R&D | Design | Light | Innovation | Education
Misschien heb je wat aan Yenka. Daar kan je vrij eenvoudig zelf een simulatie mee maken. Maar of het voldoet aan jouw eisen kan ik niet inschatten.
https://yenka.com/physics/
Kijk bij categorie 'Force and motion'.
Op 14 oktober 2023 12:52:53 schreef mantha:
...eventuele kliene beloning...
Ik vrees dat je niemand gaat vinden die dat voor een kleine beloning wil doen. Een biljart simulator is best wel serieus programmeren; gaat een stuk verder dan even een formuletje invoeren en er een schermpje omheen bakken.
Ik schat zo dat een beroeps programmeur er en week mee bezig is en dat zou je tegen commerciëel tarief zo'n 2500 €uro gaan kosten
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Jamaar het gaat over een "kliene" beloning, ik neem dat dat een verschrijving is van "clean" en dat er dus geen zwartgeld aan te pas kan komen. Waarop ik al direct pas. De rest van het verhaal nodigt ook al niet tot groot entoesiasme, trouwens.
[Bericht gewijzigd door Paulinha_B op (26%)]
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Mijn ‘evil side’ heeft zoiets van “als het zo simpel en eenvoudig is, waarom heb je het dan niet zelf allang voor elkaar?” Maargoed. Er staat een beloning tegenover. Een kleine. Misschien dan.
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (52%)]
Er zijn toch al de prachtigste biljartsimulators? (willekeurig voorbeeld)
Met de instelmogelijkheden daarvan moet je een heel eind kunnen komen.
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Boudie
Vervangen DOOR.
Ik had er aanvankelijk overheen gelezen, maar het gaat over golfbiljart.
Nieuw voor mij, maar Wikipedia geeft uitleg:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Golfbiljart
Maakt verder voor dit topic natuurlijk niks uit. 
marcob
Honourable Member
People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years