Ik heb hier een Hitachi F 360 videorecorder met - waarschijnlijk - een kapotte voeding, het ding is morsdood. Het lijkt erop dat het hele ding uit elkaar moet om bij de onderkant van de print te komen voor het vervangen van componenten.

Is het de moeite waard bij dit model?

Jos

het lijkt vaak veel werk, maar vooral bij de latere reeksen was het zo te doen. loopwerk zat vast met 3 schroeven, stekkers loopwerk zaten direct op de print en print zelf zat met 2 schroeven en wat plastic lippen vast.

of het interessant is, tja VHS is antiek inmiddels en als je er nog een nut voor hebt ( banden van vroegah overzetten bijv ) leuk om te herstellen.

ps begin eens met een fóhn op de voeding, daarna inschakelen. best kan dat het ding dan al werkt. kun je testen of het opstartprobleem nog de moeite is. stel loopwerk is slecht..

[Bericht gewijzigd door testman op (20%)]

Ik kon de verleiding niet weerstaan om 'm uit elkaar te halen, ik heb de hoofdprint er uit. Ik laat iemand die verstand heeft van schakelende voedingen er naar kijken, wie weet...

Dit waren nog simpele, overzichtelijke voedingen.. Ik vermoed dat het wel lukt!!