Hoi,
Ik heb een Sony EV C2000 die slecht , of helemaal geen beeld geeft, ik heb alles al uitgewisseld met een werkend exemplaar (video mechanisme, voeding, plug-in printjes) de onderste printplaat MA 205 blijft over, daar moet de fout inzitten. Ook als ik een videosignaal in de video-inbreng , dan nog komt er geen beeld uit (blijft blauw). Tijdens een band afspelen levert het soms een wat vervormd beeld op maar het blijft meestal blauw. Ook het blauwe beeld is soms vervormd. iemand enig idee/ervaring hoe dit op te lossen
gr rob
Daar zat ik ook aan te denken, alleen het zijn er ongeveer 50-60.
Allemaal maar vervangen, is dat een goed idee.
Als Ze eruit zijn , is het evenveel werk om er een nieuwe in te zetten ....
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
een analoge video uit? probeer de uitgangs condensator eens. kan genekt zijn met verkeerd signaal op die uitgang te zetten.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
al die uitgangen zo analoog als een 80's videocamera. niet ondenkbaar dat het videosignaal uit 1 bron komt waar de serie elco van gaar is. ding lijkt een medio jaren 90 afkomst te hebben, een beruchte lekke elco tijd voor dergelijke apparaten. vaak te merken aan de typische chemische lucht als je er 1 nasoldeert, of de printsporen met zwarte "schaduw "
Sorry, ik spreek geen Nederlands. Ik ben Italiaans en ik gebruik Google Translate. Waar heb je een plaatje van nodig? Ik heb alleen het MA-205-bord nodig.
[Bericht gewijzigd door Gallix op (17%)]
Als je een foto hebt van het bord wat je nodig hebt, kan ik kijken of ik er een heb liggen. Groetjes rob
Oké, als ik vanavond thuis ben, maak ik een paar foto's van de componenten en de soldeerpunten en stuur ik ze naar je.
Bedankt voor je interesse.
Op maandag 1 december 2025 16:26:38 schreef daltonagf:
Als je een foto hebt van het bord wat je nodig hebt, kan ik kijken of ik er een heb liggen. Groetjes rob
Hallo, ik heb de foto's geüpload. Kun je me laten weten of je dit onderdeel hebt?
Bedankt, Angelo uit Italië.
Ik weet niet hoe ik privé moet schrijven. Stuur me een bericht, dan krijg ik ook je e-mailadres.