DeWalt Tough System Music gered van stort

Deze getto blaster kan verbinding maken met Bluetooth maar er komt op FM en DAB ook geen geluid uit.
Er zit geen accu in , heb ik ook niet.
1) Is er een accu nodig om te werken ?
2) moet het een deWalt zijn of mogen 3 liIons ook ?
3) Heeft iemand ervaring met dit probleem ?

Bij voorbaat dank voor alle antwoorden

1) vast wel
2) als de spanningen overeenkomen en het past dan zal dat wel werken
3) nee

sorry hoor, dit is er een in de categorie "hij doet 't niet, hoe kan dat"

Begin eens met een type nummer of foto, of moeten wij dat allemaal voor jou gaan uitzoeken...

p.s. Ding zal niet voor niets bij de stort liggen.

'Gered' lijkt me ietwat voorbarig... :+

Mijn kristallen bol heeft momenteel wat last van bewolking in de lagere luchtlagen.

Dus ik ben bang dat ik even geen "ja! T3 vervangen voor een nieuwe en het is fix"-antwoord voor je heb.

Als hij het zelfde werkt als de DeWalt radio's die wij op het werk hebben, is een accu niet nodig en werkt hij ook op enkel een adapter.
Bij die van ons kan er een gereedschapsaccu achterop geklikt worden.

[Bericht gewijzigd door Nightwalker op (20%)]

Sommigen onder U lezen wel erg snel.

De startpost geeft duidelijk het Type met koeie letters:

DeWalt Tough System Music

Dank je Nightwalker dan ga ik beginnen met tich veel schroeven eruit te halen.

Dat "DeWalt Tough System Music" een radio is moet je ook maar net weten. Type nr. is DWST1-75659-QW en als je daarmee Googelt vindt je de handleiding, staat ook de accu/voeding in. Techn. manual (schema's) is vaak moeilijker te vinden voor dit soort apparaten.

https://www.handleidi.ng/dewalt/dwst1-75659/handleiding?p=1

Dus sorry dat ik je niet á la minuut kon helpen. Heb nu wat minder snel gelezen en dan zie je weer andere dingen :) (koeienletters )

- Service manual zoeken, soms zijn ze beschikbaar
- Open maken en optische inspectie
- Labvoeding aansluiten als veilige voeding
- Meten met scoop en multimeter of de voeding overal aanwezig is en of de - rimpel niet te hoog is (als er DC/DC's in zitten)
- signaal op de ingang zetten en met de scoop volgen waar het wegvalt.

het is toch een radio en tevens oplader? dan werkt het ding doorgaans ook op alleen netspanning. er zal ook wel een reden zijn dat het ding is weggekieperd. heb een ander model dewalt staan, ook ooit gered uit de container. die had kabelbreuk en antenne was afgebroken.