vladimiroff
Hoogachtend vladimiroff
goedenavond collega's Ik heb uw hulp nodig alle LED's branden in de wasmachine hoe kom ik binnen testmodus.Ik kan geen informatie vinden op internet Bedankt
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Geen testprocedure zo voorhanden.
Beginnen bij de basis:
1. Verliesstromen nameten
2. Onbelangrijke aanhangsels uittrekken. Enkel display stekker en 230v stekker inpluggen. Vandaar 1 voor 1 terug insteken.
3. Klinkt alsof hij vastzit in zijn opstart (reboot)
vladimiroff
Hoogachtend vladimiroff
Ik heb alles gedaan wat je zei, het viel me op dat wanneer ik de motor loskoppel, alle LED's uitgaan. Als ik de testmodus kende, zouden mijn vragen opgelost zijn.
Yup, print defect door overspanning, komt vaker voor... 5V is niet beveiligd door een sipmele zener diode en pats einde processor!
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Misschien ligt het datasignaal kort.
Als je de motor sturing los trekt, kun je dan een afpomp programma starten?
Service info is volgens mij niet voorhanden.
vladimiroff
Hoogachtend vladimiroff
Goedenavond, ik heb het geprobeerd, het werkt niet.bedankt allemaal voor de hulp de klant is moe en heeft geen zin meer in de wasmachine.
misschien een nieuwe kopen
wellicht beter, dit waren geen sterke machines. Bij datalijn kortsluiting is er geheel geen beeld op display..
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Op 5 januari 2024 20:01:53 schreef fabrice:
Onbekend merk, stickermerk ?
Helaas niet. Het is een groot maar kwalitatief derderangs Chinees televisiemerk dat ook witgoed inelkaarfroebelt.
vladimiroff
Hoogachtend vladimiroff