Ik hoop dat hij in het goede topic staat.

Ik heb een led strobe die verschillende kleuren kan.
Maar als ik hem restart geeft hij wit licht constant. Deze wil ik aanpassen naar rood licht constant.

Ook zit er op de afstandsbediening een "flash" optie op en dan knippert hij 2x wit en 1x rood. Deze wil ik naar alleen oranje knipperend.

Weet iemand misschien hoe ik bij de software op de prosessor kom en hoe het is uit te lezen/aan te passen? Ik moet hier in iedergeval type posessor voor hebben maar deze is mij onbekend en verkoper heeft deze ook niet kunnen geven.

In de afbeelding(bijlage 1) zie je brede en smalle bankje. De smalle zit ook in kleinere led strobe (bijlage 2)type die dezelfde kleuren kan laten zien. Dus ik vermoed dat daar de info op staat die ik nodig ben.
Bijlage 1

Bijlage 2

Code is hoogst waarschijnlijk protected, dus uit te lezen valt er niet veel. Hooguit zelf een nieuw programma schrijven...

wat zien we op bijlage 1 vs bijlage 2
Als dat kleine ic al een microcontroller is, dan 1 met RF.
In bijlage 2 is wel een thoughole pad aan pin 4, maar daar zit geen antenne draad aan.

De software ga je niet vinden of uit kunnen lezen. Je kan hooguit zelf wat schrijven. Maar dan moet je ook de rf comm tussen een blijkbaar afstandsbediening en dit ontvangende led ding gaan herontwikkelen.

gevallende deal with it denk ik.
Zijn het fietslampjes?

Op maandag 29 januari 2024 13:53:24 schreef Stijnos:
De software ga je niet vinden of uit kunnen lezen.
Zijn het fietslampjes?

Kan als fietslampje, maar ook op auto/motor of in mijn geval skelter

Op maandag 29 januari 2024 13:16:05 schreef Arco:
Code is hoogst waarschijnlijk protected, dus uit te lezen valt er niet veel. Hooguit zelf een nieuw programma schrijven...

Heren bedankt. Opnieuw schrijven gat hem denk ik niet worden, weet eigenljk wel zeker. Had mooi geweest als het aan te passen was.

Je opstart problemen kan je mogelijk oplossen door de pinnetjes van de betreffende kleuren te wisselen.

Maar dan werken de rest van jullie modes ook anders

Ik heb kleine video van de werking en hoe ik hem wil. Deze had ik ook naar verkoper gestuurd.

YT link