High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Hoi,
Ik weet niet zeker als ik dat hier mag vragen. Maar heeft hier iemand nog een WERKENDE variac liggen waar hij/zij niets meer mee doet? En evnt wil verkopen?
(Kanten van Belgisch Limburg)
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Marktplaats?
Ik begrijp het niet heel goed. Bij ons op de markt zijn er alleen maar groenten/kleren/vlees... te koop.
Marktplaats?
Ik begrijp het niet heel goed. Bij ons op de markt zijn er alleen maar groenten/kleren/vlees... te koop.
HAHAHA LOL 
Het is een Belg he 
Na, manneke... Kijk ff op de Nederlands marktplaats... Alleen opsturen internationaal is wel eens wat lastig. Weet niet of je wel eens in het zuiden van Nederland komt, maar als dat zo is, zoek je een limlander of een brabo uit. Ga je 'm halen.
I heb een tip. Je bent van belgisch limburg dus ideaal.
De zwarte markt!!!!!! in Tessenderlo daar is 1 standje waar je allerlei elektrisch en elektronisch 2 de handsmaterialen kan kopen. Ik heb er zelf ook al enkele variacs gekocht. men zwaarste is 12A max uitgangsstroom.
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be
ArjanEmm
AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence
Mijn beste deal op marktplaats was toch wel 4 variacs voor 60 euro.
Eentje 25 A, 12 A en 2 van 8 A.
Van de 25 A moest ik wel de koelborstels vervangen.
Een beestachtig ding is dat 
High-Voltage
Op 7 december 2004 21:20:09 schreef Stynus:
@High-Voltage Kan je soms iets preciezer zijn met je woonplaats?
Wrm?
Wil je komen inbreken ofzo?
(Als je een "goede" reden hebt zal ik het wel meedelen)
High-Voltage