geluid niet in geheugen te zetten, philips fl1.6 , moet met ab (krom ding)
geheugen openen dan zender zoeken en geluid op goed niveau, dan geheugen
sluiten geeft store in beeld, zoekfuntie blijft in beeld dan menu indrukken
is alles uit beeld.
tv uit en aan zender oke geen geluid dan met ab geluid harder zetten.
moet toch ook in geheugen blijven?
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
dit chassis had geen accu meer voor het geheugen meen ik. was doorgaans wel een kenmerk van gare accu, details vielen uit geheugen maar de zender nog niet. dat duurde doorgaans niet lang meer. maar volume was ook een algemene instelling dacht ik, dat zal dan op andere bronnen ook te zacht gaan?
Zoek naar de PP store toets, daarmee leg je alles vast. Deze zit achter het klepje op de tv.
[Bericht gewijzigd door william1967 op (30%)]
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Als mijn vriendin haar TV uitzet is dat altijd een hele procedure: Ze wil het volume als ie aangezet wordt op "helemaal laag" hebben.
Die TV van gerard1 zou voor haar dus een uitkomst zijn. 
Een 1.6? Dat staat volgens mij in het hoofdmenu onder diversen. Daar Persoonlijke voorkeur vastleggen.
Het knopje van William werd gebruikt bij de FL1.1, de 1.2 en de eerste 1.0en.
sorry
de stikker is beschadigd
ik heb app opengemaakt en er staat L6 op de print
goed voor de spraakverwarring
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Dat is wel een heel ander toestel, maar ook niet 1 enkel chassis met maar 1 manier van bedienen.
Voor de bediening geeft het typenummer meestal het beste uitsluitsel, dat zit meestal ook met een sticker op de beeldbuis.
Op woensdag 1 mei 2024 21:41:02 schreef gerard1:
geen pp achter klep, zelfs geen klep, alleen op ab, als ik die indruk valt geluid weg.
geheugen openen, volume aanpassen daarna op PP duwen, en dan geheugen sluiten zou wel eens kunnen werken.
geheugen open, volume instellen, pp indrukken = geluid weg, menu beeld schoon = tekst geheugen weg, geluid weg.
testman
rob040
Golden Member
Weet ik, mijn screenshot is van een 14PTxxxx met L6.1 chassis. 
Deze AB zou er bij horen:
[Bericht gewijzigd door rob040 op (25%)]
testman