Hoihoi. Kan iemand mij vertellen of dit een 2 of 3 fase is? Ik wil namelijk een kookplaat aanschaffen maar ik heb hier geen verstand van
Alvast bedankt!
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Oke bedankt! Ik heb namelijk wel een perilex aansluiting zitten in de keuken, ik dacht dat dat vanaf fase 2 was.
Perilex kan ook gebruikt worden voor een gecombineerde kookgroep. 2 groepen, 2x nuldraad
Als je op 1 fase wilt blijven zou ik wel navragen bij je netbeheerder wat je hoofdzekering is. Bij mij was die nog 25A
Vervangen door 35A was kosteloos, itt tot als ik 'm had laten springen.
Bij Liander is dat nog steeds kosteloos
Naar 3-fase gaan kan een overweging zijn als je meer zware verbruikers verwacht. Met een inductiekookplaat, oven, vaatwasser kan het wat krap worden. In de praktijk gaat het wel, want je gebruikt ze alle zelden tegelijk, maar als je dingen als warmtepomp of een auto overweegt kan het misschien interessant zijn om nu al wel te verzwaren.
Maar dan moet er ook een andere groepenkast in, dit is zo'n standaard ABB busboard kastje wat je vaak in woningbouw huizen ziet. Niet perse slecht, maar niet echt bedoeld om veel mee te (willen) doen
mvdk
Golden Member
Altijd meten op de Perilex. We zien geen meter, het kan van alles zijn.
En als de stekker hor is aangesloten en de wcd vert, heb je nog niks.
Toeternietoe
Dubbelgeïsoleerd
Daar waar een schakeling rookt, vloeit de meeste stroom (1e hoofdwet van Toeternietoe)
Op zondag 2 juni 2024 13:25:55 schreef Arco:
Wel grappig: ' Gecontroleerd door: CE '. (zo krijgt CE keur een nieuwe betekenis,,,)
Ook grappig is de keuringsdatum.......
Je moet echt wel 3x kijken om tot een juiste datum te komen.