Goedenavond,
Ik post hier voor de eerste keer, en ben al even aan het snuffelen geweest op het forum. Ik heb totaal geen verstand van alles wat hier besproken wordt, maar gelukkig hebben we allemaal onze eigen kwaliteiten 
Omdat ik een bagagewagen heb aangeschaft welke ik volledig voorzien heb van LED verlichting en andere technische snufjes, liep het een beetje uit de hand. Op de welbekende Chinese verkooppagina kocht ik een 4 kanaals draadloos relais, om vanuit de auto verlichting aan/uit te kunnen schakelen.
Nu dacht ik 'wat kan er fout gaan?'.. nou het volgende dus;
Als ik alles heb aangesloten en de afstandsbediening gebruik, schakelt hij op zich prima aan en uit. Maar na het uitschakelen hoor ik het relais een zoemend geluid maken en zie ik de aangesloten led verlichting heel zacht en snel knipperen. Het lijkt erop dat er ergens iets doorheen blijft lopen, maar zoals gezegd, ik ben een leek!
Wat ik tot dus ver allemaal aangesloten heb op die bagagewagen is al een wonder 
Moet ik ergens een weerstand tussen plaatsen? of zie ik iets over het hoofd..? Jullie experts kunnen mij vast helpen.
Bij voorbaat al heel erg bedankt!!
https://nl.aliexpress.com/item/1005001319509976.html
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
tja, je schakelt nu niks, die draden gaan erin en weer eruit. de print heeft voeding nodig, plus en min, de led met de min doorverbinden op de voeding en de plus van de led op NO zetten, plus van voeding op COM.
Op zaterdag 15 juni 2024 20:54:12 schreef testman:
tja, je schakelt nu niks, die draden gaan erin en weer eruit. de print heeft voeding nodig, plus en min, de led met de min doorverbinden op de voeding en de plus van de led op NO zetten, plus van voeding op COM.
Wow, het werkt! Ik zei al dat jullie mij wel konden helpen 
Geen geluid meer en geen geknipper! Dankjewel!!
Op zaterdag 15 juni 2024 21:26:20 schreef revado:
Heb je er wel zekeringen tussen gezet?