hallo,
ik wil een flink aantal componenten bestellen bij reichelt, en omdat ik dat niet in 1 uurtje red, ben ik bang dat mijn reeds uitgezochte componenten in mijn winkelwagen verdwijnen wanneer ik de laptop opnieuw opstart of zo, of wanneer die in de slaapstand gaat.
dus nu zag ik de optie "mijn lijsten" dus ik denk dat ik daar een lijst kan maken met componenten die aan mijn account gekoppeld is, en zodoende bewaart blijft in de eerder genoemde gevallen.
maar ik zie niet hoe ik de uitgezochte componenten daar in kan zetten 
of is er een andere manier die bovengenoemd probleem tackeld ?
rob040
Golden Member
Bij mij blijven artikelen heeeel lang (> maanden) in de winkelwagen staan en dan ben ik niet eens ingelogd.
Ik heb geen ervaring met die lijst.
benleentje
Golden Member
Weet je zeker dat ze na een uur verdwijnen ik zou eerst dat eens uitproberen.
Maar ik snap dat nooit zo waarom dat na een korte tijd weg gaat. Somminge webshops waar ik besteld staat mijn winkelwagen soms een maand later nog gewoon open.
Wat je wel zou kunnen doen is op laptop een lijstje bijhouden met de URL's naar de product pagina. Dan hoe je die opgeslagen url's niet meer te zoeken.
dat is wel een goed idee.
misschien valt het allemaal wel mee, maar ik heb al wel eens gehad dat de winkelwagen ineens leeg was, ik ben er alleen niet 100 % zeker van dat dit bij reichelt was.
Mijn ervaring is ook dat een winkelwagen gewoon gevuld blijft, ook als je na dagen weer terugkeert.
En als je bang bent dat het toch leeg raakt, noteer dan de artikelnummers, dat is meestal de snelste manier om ze op de website terug te vinden.
rob040
Golden Member
Er zijn inderdaad genoeg bedrijven die elke nacht de winkelwagen leegkiepen. Dat is hoogst irritant, maar Reichelt doet het zeker niet.
Reichelt maakt ook een verschil tussen reichelt.nl en .de. Mijn winkelwagen was ook opeens een keer "weg", bleek dat hij onder .de te staan terwijl ik bij .nl weer inlogde.
henri62