Op zaterdag 3 augustus 2024 09:55:33 schreef Tidak Ada:
@revado,
Maak even dudelijk, dat je regelmatig vanuit Den Haag naar Oldenzaal rijdt. Daar zou je Tom ook mee kunen helpen.
Tom woonr 'nogal' zuidelijk.....Mensen uit de regio Bevelanden en Bergen op Zoom kunnen eventueel contact met mij opnenemen.
Helaas heeft mijn busje het begeven en kan ik niet rond rijden.
Dat klopt @TA.
Ik ben vrijdag en zaterdag weer even op en neer geweest, muziek maken en "sleutelen".
Oldenzaal is op zich ook nog een mogelijkheid om als ophaalpunt te dienen als er menen in die hoek iets kwijt willen, of ergens op de rit er naar toe.
Ik ben er vaak op zaterdag.
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Er is een kleine kink in de kabel (of liever gezegd mijn arm) gekomen, want ik heb een paar dagen geleden mijn arm gebroken.
Nu mag ik niet rijden met gips erom en mij is gezegd dat ik 4 tot 6 weken nodig ga hebben.
Eigenwijs en optimistisch als ik ben ga ik er van uit dat ik over 4 weken weer vol aan de bak kan, maar ja...
Ik heb aangeboden om voor Noord-holland, zuid-holland en Zeeland de ronde te rijden en Dan bij mij te verzamelen. Hoeft Tom minder ver als hij weer kan.
Ik probeer dat in te passen in mijn werk routes.
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (11%)]
Wie zou er omgeving waalwijk kunnen doen?
Daar woont mijn maatje.
Ik had Tom al gemaild maar nog niks terug gehad maar nu snap ik m .
Beterschap Tom. 
En zoals gezegd, ik heb een "inleverpunt" in Oldenzaal.
Daar ben ik vaak op zaterdagen.
Even een PM en we regelen wat voor de gene die in die hoek staan te trappelen om iets aan CO te doneren 
Ik zorg dan wel dat het bij de juiste terecht komt als Tom nog niet mobiel is.
Ojee, dat is een flinke kink.
Tom, wat doe je nu? 
Beterschap, en hoewel je een goede poging doet ben je nog steeds geen superman ... die maand is wellicht wat optimistisch.
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Neem die doktoren serieus, anders worden het geen weken maar maanden.
was getekend: Bin d'Aire-Dunndad
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Oei, Tom! Dat een stevige vent als jij zijn arm breekt! Dat moet een klap geweest zijn!!
Ik wens je sterkte en moed voor een spoedig herstel,
P.S., je hebt mail....
Op zondag 11 augustus 2024 22:13:28 schreef High met Henk:
Waalwijk is 30 minuten voor mij...
Geen probleem
Henk ik heb je gisteravond een mailtje gestuurd. 
Heb ik gezien.
Gisteren kwam ik terug van vakantie met 2 auto's vol met zooi, 2 kids, een hond, een aanhangertje vol met zooi en een paardentrailer met 2 paarden.
Was beetje moe.
Vandaag weer een volle bak aan het werk, val net binnen, zo even eten..
om chuckie een ritje te besparen wil ik mijn spullen wel ergens afgeven op een locatie.
wekelijks ( meestal woensdag ) maak ik een ritje richting Antwerpen : A28 > A27 > A58 > A16
iemand ergens op die route waar ik 's ochtends of 's middags kan dumpen ?
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Ik ben weer up en running, zaterdag gaat door, dus als iedereen zijn adres met gsm even naar mij kan mailen, kan ik de route zo gunstig mogelijk plannen.
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Net mijn agenda gechecked: ik kan de 28e; mijn halfjaarlijks MahJongg evenement is verplaatst naar dierendag. Wat mij het gebruikelijke vervoersprobleem oplevert: Meppel is me toch (nog steeds) nèt te ver fietsen...
Vandaar de vraag: Wie gaat ook, heeft er ruimte in de voiture én is bereid om mijn aanwezigheid voor (een deel van) de reis Amsterdam-Lichtmis te verdragen
?
Herms
Golden Member
Ach jee Fatbeard, ik had jou graag een tegenprestatie willen geven voor alles wat je voor me gedaan hebt, maar Arnhem laat zich niet makkelijk combineren met Amsterdam-Lichtmis. Bovendien heeft mijn dochter me al gevraagd voor een klusdag.
@Tom:mijn gegevens heb je, mail maar even.
Je bent snel hersteld, mooi!
@FB, zoals al eerder gezegd kan ik dat weekeinde helaas niet anders had ik je zeker opgehaald.
Voor de anderen, het is een gezellige prater dus doen