goedeavond Iedereen
Ik heb een vraagje
De tv van me moeder doet het helaas niet meer,
net buiten de garantie helaas.
bij mij moeder begon het al geregeld dat de tv niet meer aanging maar naar regelmatig uit en aan te zetten deed de tv het sporadische weer ,
tijdelijk even een andere gehangen bij mijn moeder.
Vandaag zeg ik tegen haar ik neem hem wel even mee na huis en ga wel even kijken,
eenmaal thuis aangekomen laat de tv uit de auto stekker in de stopcontact en hopla beeld. alles deed het weer.
uur lang aangelaten stekker er weer uitgehad en tot me verbazing weer het zelfde
staat de tv op standby rode lampje en zet je de tv aan zie je die philips logo flitsen en daarna geen beeld meer,
dit deed hij bij me ma thuis ook , wel deed het geluid het op de afstandbediening zit een knopje van netflix en als je die aandruk hoor je wel het opstart geluid,
na dit heb ik eigelijk het achter paneel eraf gehaald alle stekkers eraf gehad stof vrij gemaakt en weer in elkaar gezet maar geen verandering,
het is toch vreemd dat hij een uur geleden nog prachtig beeld geeft en zo is het weer over,
hopelijk is er iemand die me iets op weg kan helpen of me kan adviseren wat ik moet vervangen om de tv weer aan de praat te krijgen
groet Henk
Inmiddels alles paar keer alles los gehad geen resultaat.
Ik gaf nu een paar zachte kloppen achter op het paneel en nu opeens doet de tv het weer .
Okey.. Voordat je er aan gaat werken zou ik eerst eens bij de leverancier verhaal halen als de TV NET uit de garantie is, want een TV schijnt een jaar of 6 mee te moeten gaan volgens de VNI UNETO en dan kan je toch wat claimen...