De hele bups in een NE602 had ook gekund.

Officieël bestaan die dingen niet meer. Ik kan er natuurlijk gewoon eentje op Ebay kopen, maar dan weet je niet wat je krijgt, dat vind ik bij het bouwen van de eerste versie niet handig. En wat is het voordeel? Ik vermoed dat die NE602's slechter presteren dan een discrete diode-ringmixer.

Even een andere vraag. Ik heb aan het oorspronkelijke ontwerp van WB6BYU een potmeter toegevoegd. Voor de volumeregeling. Is het beter om de koppelcondensator (C7) voor of achter de potmeter te zetten?

C7 moet in elk geval voor de potmeter, omdat je anders de instelling van Q4 wijzigt.
Voor de zekerheid kun je ook nog een C'tje ná de potmeter zetten, omdat je anders het variabele gedeelte van de potmeter over de inwendige 50 k in U1 (de LM386) zet. Vermoedelijk maakt dat niet veel uit (want de ingang is een emittervolger), maar mét C'tje gaat het in élk geval goed.

Kijk, dat is goed advies! Ik had net de elco verplaatst naar achter de potmeter, omdat ze dat in de meeste ontwerpen zo doen...

Maakt de waarde nog veel uit? Gewoon 2x 4.7uF i.p.v. 1x4,7 uF? Of moet ik nu een grotere waarde nemen? En je bedoelt toch dat beide condensators in serie moeten, dus als koppelcondensator?

De condensatoren komen ieder aan hun eigen kant van de potmeter - C7 van Q4 naar de 'bovenkant' van de potmeter, en de nieuwe van de loper naar U1. Zie schema.

Voor Cs kun je de waarde van C7 aanhouden, of wat kleiner. Groter zal niet nodig zijn. Bij een té kleine waarde zal het geluid niet meer 'vol' klinken, maar wordt wat dun. Niet altijd een nadeel, trouwens, in deze toepassing.