Is er iemand die weet welk de 7 connecties zijn op die houder voor de intuvia?

"Met fiets verbinden" komt er op de display. Dus ik vermoed dat de interne batterij niet geladen wordt.

Als ik dan de display via micro-USB laad, is dit opgelost.

Normaalgezien moet die display door de grote batterij gevoed worden, dus ik denk dat daar het schoentje knelt.

Mijn vermoeden (op de houder gekeken)
3 contacten links = bediening (3-toetsen) aan het stuur
4 contacten rechts = 2 voeding en 2 communicatie protocol?

Dus als ik weet waar het toestel zijn voeding van moet krijgen, kan ik dit ff controlleren (indien die voeding niet pas geschakeld wordt na initiele communicatie).

Gewoon met de multimeter uitzoeken op welke pinnen spanning staat.
Je kunt het display ook via een USB adapter opladen dus ik vermoed constant spanning op twee pinnen. Een paar pinnen hebben en andere kleur.

Probleem is dat ik niet veel meet met mijn multimeter.
Het zou altijd kunnen dat die pinnen niet continu onder spanning staan maar dat die pas geschakeld worden als de INTUVIA display communiceert (met energie van de interne batterij), lees "Wanneer het display wordt opgeklikt."

Dus ben niet zeker dat die continu onder spanning staat.

Het zou dus tof zijn als iemand de connecties kent of die eens na meet. Dan heb ik toch al een vergelijkingspunt.

Ik vermoed dat er toch een connectieprobleem is (kabelbreuk bv) omdat die in het begin steeds klaagt over "Met fiets verbinden". Maar als je dan meteen het ondersteuningsnivo veranderd of op de "i" knop drukt, werk die wel. Dus communicatie is er wel.