hallo
Ik moet een luchtgroep tijdelijk in gang houden omdat de originele sturing defect is.
Ik heb een extractievoeler 0-10v (temp en vocht) en ik heb een Johnson controls 3weg klem 0-10v voor de verwarmingsbatterij van de pulsie groep.
uiteraard ook 24v naar beide.
ik wil dit voorlopig in een siemens logo programmeren zodat we verder kunnen, ook de rest van de sturing komt op de logo
kan iemand me eens zeggen hoe ik dit het meest efficiënt programmeer binnen logosoft zodat de klep en voeler optimaal samenwerken, het kan ook eventueel met een andere ruimtevoeler binnen de extractiegroep zoals een pt100
Voor de uitbreidingsmodules wil ik 1 module am2 voor 0-10v ingang en een am2AQ voor de 0-10v uitgang gebruiken.
Hallo Kevin,
De logo heeft op een past modellen 4 ingangen die analoog kunnen werken. Bijvoorbeeld de 12/24v model. Dan kan je hier de temp en lucht vochtigheid in lezen.
Verder mis ik het verhasl of er meer onderdelen bestuurd moeten worden.
Maak eerst de lijst van objecten die je inleest en welke bestuurd moeten worden.
Dan maak je een proces volgorde verloop of een active reactie model van Wie wat regeld en bestuurd wordt.
Vanuit dit verhasl kan dan geprogrammeerd worden.
Toeternietoe
Dubbelgeïsoleerd
Daar waar een schakeling rookt, vloeit de meeste stroom (1e hoofdwet van Toeternietoe)