Weet er iemand of er nog een up to date cd gemaakt wordt door de maker van de website . In 2010 heb ik er één gekocht , maar dat is lang geleden . Zeer interessante site en ik ben bang dat ooit de site zou kunnen verdwijnen . De link voor een mail te sturen is niet meer aanwezig , wie weet daar iets van ? Met dank .

CD's zijn dood. Of beter, fysieke media is dood, ingehaald door het internet.

proton basic is ook al einde,

Als je hardware ondersteund wordt kun je wellicht verder met positron: https://sites.google.com/view/rosetta-tech/home

Sorry ,ik bedoelde de site Pic Basic Projekten van Frits , ik heb daar ooit cd’s gekocht met de inhoud van de site .
Ik werk daar mee als voorbeelden .ik spreek van 2010 . En Frits kan niet meer gemaild worden .met dank

Misschien heb je wat aan HTTrack Website Copier. Daarmee kan je de hele PIC-basic website van Frits Kieftenbelt downloaden.
Dan kan je (ook) off-line met je internetbrowser off-line zijn website bekijken. Zijn site is iets minder dan 60MB dus dat past vast wel op een sticky. Ik weet niet of op de CD nog iets stond wat niet op zijn website staat. Dat heb je dan niet.

Op dinsdag 12 november 2024 19:43:38 schreef Sine:

proton basic is ook al einde,

Is dat zo?? ;(
Dat is wel de teloorgang van een stukje recente nostalgie.
Zo ben ik in die programmering gerold.
Veel plezier aan beleefd en vooral heel veel van geleerd.
Het open platform van "C" bij arduino's is natuurlijk gratis en daar kun je het niet van winnen, maar ik heb er van genoten!
Dat icm de lesstof van Frits Kieftelbelt!

Great Cow Basic is tegenwoordig wel een leuk alternatief.
Voor PIC en AVR.

https://gcbasic.sourceforge.io/Typesetter/

Ik ben ooit begonnen met Turbo Pascal 6, die zie je ook niet zoveel meer tegenwoordig :P