ik heb een oude cd speler kenwood dp2030 waar ik de motorsnaar van zou moeten vervangen maar ik zie die nergens zitten. weet iemand hoe ik daar aan kom. heeft er toevallig iemand daar foto's of filmpje van? ik heb al gezocht op het net en you tube maar vind daar nergens info over. wie kan mij helpen? alle info is welkom
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
de laser welke met een wormwiel overbrenging werkt is niets aparts idd. maar de cd tray motor is vrijwel altijd wel voorzien van een snaar.
Ik heb ook zo'n cd speler en heb er ooit (lang geleden) het snaartje van vervangen.
Als ik het goed onthouden heb moet je eerst de beugel die de cd op z'n plek houdt demonteren van het loopwerk, dan kan als het goed is de lade eruit geschoven of getild worden (misschien zit er nog ergens een palletje wat de lade tegenhoudt die even "bediend"moet worden), dan kan je als het goed is bij het loading snaartje.
Maar ik kan me ook vergissen hoor.
Edit: als het niet lukt kan ik die cd speler wel even open schroeven en kijken hoe het ook alweer precies zat.
[Bericht gewijzigd door Twan1983 op (11%)]
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
oeps groot probleem. ik heb de boel open geschroefd maar was vergeten de stekker uit het stopcontact te trekken. plots rolde er een schroefje over de printplaatjes. resultaat een steekvlammetje en rook. de boel is dus nu voor het containerpark. domme fout waar ik uit kan leren. jammer. toch allemaal bedankt voor de hulp
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
De speler die ik heb staat werkeloos in de schuur en mag eventueel naar een andere eigenaar. Heeft wel wat cosmetisch geleden onder het klimaat in de schuur en heeft uit mijn hoofd een slechte flatcable tussen loopwerk en pcb, maar zou misschien interessant kunnen zijn om van twee één te maken (als het goed is is de snaar nog goed).
Stuur me een PB bij interesse.