Goedenavond, ik kreeg een Dyson SV11 in mijn handen met de mededeling dat hij niets meer doet. De accu is vol, alle cellen geven dezelfde spanning aan, maar hij doet niets. Op de contactlippen staat geen spanning, wel de plus daarvan die geeft 21V aan, gemeten op de min rechtstreeks van de laatste cel.
Als ik nu die 21V koppel op de contacten in de houder van het motorhuis, dan gaat de motor pulserend aan/uit, zeg met een frequentie van een halve seconde. Ik wil eigenlijk een goedkoop accu-setje aanschaffen en dat weer monteren, maar twijfel omdat ik niet weet of dat pulseren komt, omdat de motor niet meer goed is, of omdat ik de motor heb aangesloten en daarbij de printplaat ( die op de accu zit) heb gepasseerd.
Ik hoor graag van iemand die er wat meer ( of heel veel ) van weet.
Alvast bedankt,
groeten,
Arthur
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
De accu reset meestal bij opladen. Heb je een lader?
Iets anders dan batterijen (met de karrevracht) heb ik nog niet voor gehad dus statistisch gezien weinig kans wat anders maar dat wil uiteraard niet 100% zeggen.
Mss testen (gebruiken) met een 18v makita (of andere) met een houder van ali?
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
je hebt de knop op de accu ook ingedrukt neem ik aan? de knop die in de schacht word geschoven en door de aan knop van de stofzuiger bediend word. anders komt er geen spanning van de accu af.
het knopje hoeft niet ingedrukt te worden, omdat ik de accu, maar dan zonder tussenkomst van de printplaat, rechtstreeks op de aansluitingen in het handvat heb aangesloten. De motor gaat dan pulseren en dat is normaal of moet mij zorgen baren?? Vandaar mijn vraag,
Arthur