Hallo, ik heb een vreemd probleem dat de tv geen signaal krijgt met een telenet digibox, ik heb op 2 plaatsten geprobeert en daar doet die het soms wel, soms niet.Bij mij met chrome cast heb ik gteen enkel probleem, speelt de ganse dag zonder beeld of signaal verlies, ga er wel bij zeggen dat de mensen 2 hdmi poorten hebben lost getrokken van het mainbord. Een ander mainbord kan ik niet meer vinden, wie weet soms raad of antwoord op dit euvel.
En als je die "Telenet Digibox" aan een ander toestel aansluit, speelt het dan wel de hele dag door? Of verhuist het probleem met die Digibox mee?
Hallo, met een andere tv met de digibox speelt die wel, speelt ook op proximus en chrome cast, heb er ook mijn pc op aangesloten en die werkt ook znder problemen, heb die ook bij mijn broer geplaatst want die heeft ook telenet en daar ook het zelfde probleem. Tis vreemd, staat nu bij mij maar ik heb geen digibox van scarlet, wel chrome cast, geen probleem dus. Volgens telenet zou het niet aan hun liggen, verklaar dit dan maar eens.
[Bericht gewijzigd door LOSSE op (12%)]
Mmmmmm dat zou kunnen maar als telenet het niet weet dan weet ik het ook niet, als je iemand laat komen van telenet en ze vinden niks dan moet je die man betalen. Denk dat die dame het verder zo zal laten en ik heb een gratis tv, was van plan een ander moederbord er in te plaatsen maar zijn nergens meer te verkrijgen. Als ik er 1 zou kunnen bemachtigen zou dit nog overwegen.
Als moederborden slecht verkrijgbaar zijn is dat ook geen goed teken en mankeren de borden dus vaak wat..
Langs de ene kant nie maar aan de andere kant dan wel, tis hoe je het bekijkt. Van de serie 65pus zijn er wel veel te verkrijgen.