pascalbythree
Delphi WIN10 / www.freepascal.org AVR Pascal / www.freepascal.org RPI /
Beste CO people!
Zou u iemand voor mij even in deze PCB lay-out willen neuzen ?
Ik wil graag weten of ik de 220uF elco voor mijn 12VDC ventilator goed geplaatst heb.
Ten tweede of ik de 3 stuks ULTRA bright leds van 5mm wel goed heb getekend.
PS: Bij het groene pijltje gaat een losse draad met PAD naar de 3.3V GPIO pinheader
Alvast al hartelijke bedankt voor uw antwoord. groet, Wouter van Wegen
De 2n3904 is als ik snel zoek een NPN tor met pin volgorde EBC.
Die hangt dan dus met zijn emitter aan een positieve voedingsspanning, wat onwaarschijnlijk lijkt.
pascalbythree
Dank u
PS:'kep net ge-etst en ik ga morgen naar de elektronica winkel.
Dan neem ik een hele rits weerstanden mee.
Nu is de vraag of ik iemand van jullie zo gek kan krijgen om de 56K en de 6K8 even voor mij opnieuw uit te rekenen?
Want, slecht praktijk resultaat op mijn breadboardje 
PS: De basis van de 2N3904 moet aan mijn GPIO, dus 3.3V
pascalbythree
Op donderdag 26 juni 2025 15:16:08 schreef pascalbythree:
Nu is de vraag of ik iemand van jullie zo gek kan krijgen om de 56K en de 6K8 even voor mij opnieuw uit te rekenen?
Heb je rechtstreeks op print ontworpen, of bestaat hiervan ook een schema waarin we kunnen zien wat die weerstanden moeten doen, en hoe ze dat moeten doen? 
pascalbythree
nonius
set SCE to AUX.
of bestaat hiervan ook een schema waarin we kunnen zien wat die weerstanden moeten doen, en hoe ze dat moeten doen?
Ja, maar dat is 'Geheimsache!' 
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
Welnee, die topicstarter bedoelt dat allemaal niet zo, desgevraagd laat hij zelfs zijn schoenmaat weten, lijkt me. Hij is alleen wat warrig, af en toe. Verder nix mis mee.
Maar voor mezelf heb ik besloten voorlopig niet inhoudelijk te reageren - ik geef graag concrete duidelijke antwoorden, maar dan moeten er wel concrete duidelijke vragen zijn, quad non. Een schema ware bv. heel erg nuttig, inderdaad, ik heb alle vertrouwen dat het nog wel eens komt.
[Bericht gewijzigd door Paulinha_B op (13%)]
Inderdaad, Wouter plaats hier even het schema. Desnoods een screendump van (wat gebruik je?) kicad tekening ofzo.
Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig ofzo. We willen alleen wel alles weten.