Hallo,ik kan niet meer op het forum
Ik krijg een hele andere pagina,kunnen jullie dit oplossen,of kan u mij vertellen hoe ik dit oplos.
marcob
People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years
Misschien dit even lezen:
https://www.circuitsonline.net/nieuws/268/update-nieuw-website-ontwerp…
Op maandag 7 juli 2025 19:52:12 schreef JimA:
Hallo,ik kan niet meer op het forum
Ik krijg een hele andere pagina,kunnen jullie dit oplossen,of kan u mij vertellen hoe ik dit oplos.
Dit IS het forum 
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
"Werkt niet meer" is een breed begrip en kan alles betekenen tussen "geen enkel teken van leven" (zoals je zou verwachten als je het hoort) en "doet iets anders dan verwacht", denk maar aan de klant die de storing moet omschrijven als je een apparaat ter reparatie aangeboden krijgt.
Nou had ik van iemand die zelf ook repareert, wel een iets nauwkeuriger beschrijving verwacht, maar toch. Ik vind het inderdaad ook best knap 
[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (11%)]
CrossFireX
A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
Ze zeggen dat het verstand met de jaren komt, maar bij sommigen werkt dat toch net even iets anders... Heeft blijkbaar niet door dat CO een facelift kreeg.
[Bericht gewijzigd door CrossFireX op (21%)]
Gerard*
Statistics are like a bikini: What they show is suggestive, but what they hide is vital.
Goedemiddag 
Ik denk dat we deze maar dicht doen, mocht Jim nog forumproblemen ondervinden dam graag even een mailtje naar een mod.