Vaatwasser WFC 3C26 P brommend geluid na vaatwasprogramma

Hallo!

Onze -vrijstaande- vaatwasser maakt, nadat het vaatwasprogramma is voltooid, een brommend geluid. Het water is afgevoerd en de vaat lijkt schoon. Als ik de vaatwasser uitschakel via de aan/uit-knop, dan blijft het brommend geluid aanhouden. Pas als ik de stekker eruit trek stopt het brommend geluid. Het betreft de WFC 3C26 P.

Hierbij het geluid: https://limewire.com/d/cHmfN#Cgu0wTjHW9

Heeft een van jullie een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen? Het lijkt erop dat de onderste sproeiarm prima draait tijdens een vaatwasprogramma (tussentijds gecheckt of de arm van positie is veranderd). Ook de afvoerbuis lijkt schoon en niet verstopt.

Mvg Vincent

Voorplint er af halen en kijken of er water op de bodemplaat zit. De plint zit aan de bovenkant vast in de roofing. Ik snijd aan de onderzijde vd flap het scharnierpunt door. Of het toestel gans uitbouwen en op de rug leggen. Dan kan de bodemplaat er uit.

Op maandag 14 juli 2025 15:14:17 schreef EricN:
Voorplint er af halen en kijken of er water op de bodemplaat zit. De plint zit aan de bovenkant vast in de roofing. Ik snijd aan de onderzijde vd flap het scharnierpunt door. Of het toestel gans uitbouwen en op de rug leggen. Dan kan de bodemplaat er uit.

Dank, ik ga het proberen!