Gira jaloezieschakelaar terugverend 1 polig artikelnr 401327267 fabrnr 315800 aansluiten voor rolluik

Ik moet een gira jaloezieschakelaar artnr: 401327267 fabrieksnr 315800 aansluiten op een nieuw geplaatst rolluik maar ben een leek op dit gebied.
Heb foto bijgevoegd van de achterzijde van de schakelaar en de aansluitpunten gemerkt van 1 tot 6.
mijn eerste probleem is dat ik 4 toevoerdraden heb van uit de voeding en 4 toevoerdraden naar het rolluik.
Ik veronderstel dat ik de geel/groene aardedraad gewoon mag doorverbinden (?).
Maar de 6 overblijvende draden (2x zwart T, 2x bruin L en 2x blauw N) weet ik niet op welke punten aan te sluiten.
Vraag is er iemand die me duidelijk kan weergeven op welke punten (1 t.e.m. 6) ik deze dien aan te sluiten?
Al vast van harte dank en groeten

Raadsel, maar dit lijkt het te zijn: 1 en 2 zijn verbonden. 3 en 4 ook en 5 en 6 ook. De aansluitingen, het zijn er dan 3, zijn L (live, voedingsspanning of netspanning) en AUF en AB als uitgangen. Heeft de motor 3 draden, of 4 waarvan er twee verbonden moeten worden? Ik denk dat het zo moet. Wacht op iemand die het precies weet.

Ja, het staat er gewoon op.
3/4 is de inkomende fase (bruin)
1/2 naar het rolluik, omlaag. Waarschijnlijk zwart.
5/6 naar het rolluik, omhoog, waarschijnlijk bruin.

Als omhoog en omlaag verkeerd zit, dan de bruine en zwarte naar het rolluik omwisselen.

Blauw met blauw verbinden met een steeklas en geel/groen met geel/groen verbinden met een steeklas.

Waar de inkomende zwarte voor dient weet ik niet, die zou ik afisoleren met een steeklas.

Zoals Klaas Z meld , zo zie ik het ook. De extra voedingsdraad zal zijn ,omdat ze geen 3 aderig snoer of kabel hadden. De schakelaar is zo ontworpen dat je op en neer niet gelijktijdig in kunt drukken om de motor te sparen.

op 3 de inkomende fase ( bruin ) op 1 en op 5 de draden naar het rolluik, vaak bruin en zwart. blauw bij elkaar lassen met een lasdopje of kroonsteen, ook met geelgroen zo doen. als het rolluik verkeerdom werkt ( up knop naar beneden gaat ) bruin en zwart omruilen.

Bijgevoegd aansluitschema zoals ik het begrepen heb. Gelieve even na te kijken en al vast dank voor de reacties. groeten

Dat is het, precies wat hier in woorden al een paar keer is verteld. :)