Samsung Warmtepompdroger DV80M8214AW gaat niet aan, geen display wel knipperende LEDs op printen.. Enig idee??

Hallo , nu ik weer eens een vraag wat betreft een niet werkende topdroger van Samsung.

van klant te horen gekregen dat ene droogbeurt nog goed werkte, bij de tweede er vlak achter aan weigerde dienst. Reset uitgevoerd door Power 5 sec ingedrukt te houden daarna Start 5 sec geen resultaat.

Als apparaat in stopcontact gaat, hoor je even klik van power relais en geen jingle van Samsung te horen. Druk op Power knop gaat relais weer bekrachtigd worden en motor module gaat ritmisch knipperen seconde aan seconde uit, dus lijkt OK. Power module gaat LED lang aan korte knipper en lang aan. Geen display of Jingle te horen. Op bedienings print meet ik alle benodigde spanningen, 12V en 5V lopende data , dus lijkt simpelweg bedieningsprint die defect is, maar helaas na vervangen nog steeds zelfde issue. Powerprint kan stuk zijn maar om nu alle printen te vervangen word ook kostbaar als het ze niet zijn. Heeft iemand een idee of manual waar LED ritmes instaan?? kan dit een externe factor wezen van een defecte sensor OID? Alles lijkt OK.

Ik weet niet of je de SM hebt. Ik heb hem preventief in je brievenbus gestopt (spam?). Hopelijk ben je er iets mee. Nog niet voor gehad. Ik vermoed dat je de ntc's gemeten en uitgemeggerd hebt?
Zo veel mogelijk meggeren maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet uit te leggen.

Reageert de print op warmte of koude? Is er periferie die uit kan zonder te storen. Bv pompvlotter. Pomp. Compressor.... .

PS. Ik heb de SM nog niet doorgelezen.

Bedankt voor je input EricN, IDD ik heb alle sensoren nagelopen, motoren getest en of doorgemeten. Printen warmgemaakt, koud gemaakt geen reactie ( de basis uiteraard). Enigste wat werkt is bij deur open gaat trommelverlichting aan. Ik ga bestuderen in manual ( die ik nog niet had)...