Miele Ecosensor Afwasmachine Model 6563 SCPlus Type HG01

De deur van deze machine vertoont de laatste 5cm voor de sluiting een redelijke weerstand. Je kan ze wel sluiten. Heeft altijd goed gewerkt. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

1. Ik vermoed een G563??
2. Mss zit er iets tss de deur. Citroentjes en blokjeshouders zijn populair in dit ongein. Neem de korven er eens volledig uit
3. Staat de deur mooi horizontaal als je deze volledig opent? Of wijst deze naar de vloer. Scharnieren verbogen dan
4. Zit er iets onderaan de deur tss de spleet? Een vork of drg. Of schoonmoeder?
5. Valt de deur open?
6. Zijkanten afnemen om te zien of er iets in de weg vd scharnieren zit. Of voorplaat wegnemen om te kijken of er onderaan iets in de weg zit.

Idd deur volledig openen totdat deze niet meer verder gaat. Staat de deur echt horizontaal of afhangend?

De deur staat echt horizontaal en ik kan de deur ook sluiten met iets meer druk te zetten. Zal nog even wachten, zolang ik nog kan afwassen. Als het nog erger wordt zal ik de machine moeten uitbouwen en de scharnieren nakijken.

machine staat miss te ver naar achter geduwd, beetje naar voren halen kan al zat zijn..