Arjan Swets
cnc filmpjes op Http://www.arjan-swets.com
Op maandag 15 september 2025 15:43:14 schreef benleentje:
De Windows versie heeft niets met diptrace te maken.
Je kan gewoon alle diptrace bestanden gebruiken ook van anderen die het op bv op heel ander os dan.jouw heeft gemaakt.Het is diptrace zelf die bestanden maakt.
Het kan wel zo zijn dat als je een nieuwere versie gebruikt dat die bestanden niet meer werken in een oudere versie van diptrace.
dat zeg ik ook niet.... maar wat ik bedoel in windows 10 had ik alles staan op me c-schijf... nu heb ik alles in andere drives staan. En ik had dus ergens in een hele oude back up me file terug gevonden....
maar bijvoorbeeld het pattern van de micro controller stond eerst ergens op C, maar nu op D.. dus een hoop werd niet meer gevonden....
ook moest ik wat dingen opnieuw downloaden...
maar geloof dat het meeste weer is opgelost....
Arjan Swets
Op maandag 15 september 2025 15:39:48 schreef Arco:
Het eerste plaatje is een schema (te klein om iets zinvols op te kunnen zien), en de laatste zijn lay-outs?
't Is me onduidelijk wat je precies wilt... (een component/shape wijzigen of wat anders?)
echt niet?
Op maandag 15 september 2025 15:14:37 schreef Arjan Swets:
[bijlage]shape? nee parttern toch?
zoals in dit plaatje.... de bovenste is standaard.... de onderste is de gewijzigde... die 4 connectors gebruik ik niet, en die maken andere het route een stuk meer gedoe....
je heb wel dit plaatje gezien?
dus ik heb alles gedownload voor de nucleo F676zi, en daar zitten dus ook van die arduino connectors op... maar die gebruik ik niet.... Ik wil die micro controller op een soort moederbord drukken, maar wil alleen die 2 buitenste connectoren hebben...
maar die zitten dus in het pattern, tis niet gewoon een losse connector...
maar zo als ik al zei, het is gelukt....
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Op maandag 15 september 2025 21:22:24 schreef Arjan Swets:
maar die zitten dus in het pattern, tis niet gewoon een losse connector...
Een hele vreemde en kromme constructie dan... (normaal zet je er losse headers op)
Arjan Swets
Op maandag 15 september 2025 22:55:01 schreef Arco:
[...]
Een hele vreemde en kromme constructie dan... (normaal zet je er losse headers op)
? nou als je bijvoorbeeld hier zoek naar een type micrcontroller:
https://www.snapeda.com/search/?q=nucleo+F676zi&SEARCH=Search&…
En je Download daar de footpint (is pattern) zitten toch alle connectors er in ?
volgens snap je nog niet helemaal ...
Ja op de print zelf zet ik normaal ook de connectoren los... , maar dit is dus de hele microcontroller, waar ik dus een shield achtige print voor wil maken? en die nucleo F767zi heeft dus ook 4 connectors die ik helemaal niet gebruik... dus die wilde ik weg hebben ....