Ik ben al een tijd op zoek naar een oplossing om met een cv thermostaat een circulatiepomp op 220 volt in en uit te kunnen schakelen. Er staat geen spanning op de schakeldraden van de thermostaat. En daar kan zeker geen 220 volt mee geschakeld worden.
Ik werd helemaal blij van jullie site omdat ik denk dat er op het forum mensen zijn die mij mogelijk van een antwoord kunnen voorzien. Maar ik zou graag weten waar ik mijn vraag zou kunnen stellen. Kunnen jullie mij daarbij helpen?
Bij voorbaat veel dank van een minder technisch persoon die hulp zoekt. 
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Als je 'Forum' aanklikt bovenin de balk (uh, ik bedenk me net dat dat met de nieuwe opmaak ergens anders zou kúnnen zitten) krijg je de categorieën, zeg maar subfora van dit forum te zien, met uitleg over wat daar wel en niet besproken wordt.
Maar zelfs als je de verkeerde categorie kiest, zal een moderator dat verplaatsen en daar bij een nieuwkomer echt niet meteen boos om worden 
Ik denk dat de sectie 'Algemene elektronica' het beste past 
Op zondag 26 oktober 2025 10:12:55 schreef weardguy:
Als je 'Forum' aanklikt bovenin de balk (uh, ik bedenk me net dat dat met de nieuwe opmaak ergens anders zou kúnnen zitten) krijg je de categorieën, zeg maar subfora van dit forum te zien, met uitleg over wat daar wel en niet besproken wordt.Maar zelfs als je de verkeerde categorie kiest, zal een moderator dat verplaatsen en daar bij een nieuwkomer echt niet meteen boos om worden
Ik denk dat de sectie 'Algemene elektronica' het beste past
Dankjewel!