Ik weet het, dat is niet dit forum maar ik neem even aan dat Circuits Online en radioforum.nl veel overlap in leden hebben.
Ik heb me nu met 3 verschillende e-mailadressen aangemeld uit wanhoop, maar de noodzakelijke bevestigingsmail om te kunnen inloggen wordt nooit opgestuurd.

Mocht hier iemand wel toegang hebben tot dit mooie forum, zeg het daar even, want ik heb wat vragen over internetradio, die ik hier ook zal stellen, maar dan bij audio.

Privé gegevens deel ik graag via de privé mail hier.

Bedankt en ik mest even aan een (elektronica gerelateerde) bel trekken, dan maar even hier.

Ze willen daar geen nick-names. Heb ik ook, last mee gehad. Ze mogen van mij naar de pomp lopen, straks willen ze je BSN en ander fraude gevoelige zaken ook nog hebbn :(

Misschien kunnen de Tweakers er wat mee? (met die webradio).

Hoe weten ze bij radioforum nu dat je niet echt Nikolai heet? Nikolai Tesla is geen raarder naam dan Hendrik Honda of Roderick Renault of Paul Citroen...

Op maandag 24 november 2025 20:39:24 schreef Tidak Ada:
Ze willen daar geen nick-names. Heb ik ook, last mee gehad. Ze mogen van mij naar de pomp lopen, straks willen ze je BSN en ander fraude gevoelige zaken ook nog hebbn :(

Bedoel je niet het NFOR? Overigens worden nicknames daar in de praktijk gewoon gedoogd, maar het moderatieam proeft zo nu en dan een steek, met wellicht grotere kans als de naam of het mailadres twijfels oproepen. Als er zowel een nickname als een nickadres gebruikt worden, kan dat het geval zijn. Wellicht wordt dat ook een keertje herzien, maar er geldt een beleid van evolutie, niet van revolutie. Het is nog wel een agendapunt als er een keer over het beleid zal worden gesproken.

@Lucky Luke: dat weet het NFOR beheer ook wel, vandaar dat er min of meer een gedoogbeleid geldt, maar dan wel gevraagd wordt om met een echte naam te ondertekenen (ik maak er altijd een punt van om "een" in plaats van "je" te schrijven) en er zijn ook deelnemers die het daadwerkelijk op prijs stellen "dan weet je tegen wie je praat".

Maargoed, dit is allemaal off-topic als ik de situatie goed begrijp.