Beste lezers,
Mijn Sony tv geeft het volgende beeld als ik hem aanzet. zie foto. Hij is op het scherm op iets gevallen.
Heeft het iets te maken met de backlight? (die led strips waar jullie het vaak over hebben of iets anders?)
mvg.,
Reinard
PS: Het gaat om model : KD-32W804

Het panel is gescheurd en het toestel is rijp voor de sloop. Panel vervangen is duur tenzij je er 1 tweedehands kunt aankomen.

Yup, op Marktplaats voor onderdelen, scherm stuk. Of kijk juist op MP om eentje met kapot moederbord..

Maarrre, dit was niet een tikje maar een forse klap, zitten 2 sterren in dus denk voorover gevallen

@Reinard
Als je hem op marktplaats zet, zet dan wel het exacte typenummer (foto) erbij.
Dat is trouwens hier bij CO ook een eerste vereiste!

Er zijn namelijk vele modellen met iets andere schermen en printen.

[Bericht gewijzigd door vergeten op (26%)]

Is het mogelijk bij mijn tv met Sony bravia tv van dezelfde grootte 32’’ het paneel te vervangen? Of zal de aansluiting met het bord anders zijn? De Sony bravia kd 32w802 wordt voor heel wat verschillende prijzen te koop aangeboden zo ook de verschillende types Sony bravia’s. Het paneel is waarschijnlijk alleen bij Sony te krijgen.

Ik zou een ander exemplaar op Marktplaats kopen, want een nieuw beeldscherm komt voor een 32"op een slordige 300 Eu...

Hartelijk dank voor jullie reactie. Mijn vraag is eigenlijk kun je het scherm van mijn tv met die van hetzelfde merk en grootte vervangen?
Ik zag ook dat op eBay mensen hun tv moederbord aanboden, helaas niet het scherm.

Als het exact dezelfde TV is dan kan dat maar ook in series TVs zijn soms andere schermen gemonteerd, ik kom in sommige modellen wel 3 verschillende panelen tegen! En de informatie van scherm zit in software verweven.