hallo
iemand op internet zoekt info hoe dit weer gemonteerd kan worden, ik neem aan gewoon klikken.
het merk en type nummer staat aan zijkant deur die tegen een muur staat dus niet te zien.
het is voor mij te ver om naar toe te rijden.
kan iemand zeggen wel merk dit kan zijn en ongeveer model .... , dan kan ik bij leverancier vergelijken of er iets
afgebroken is.
alvast bedankt voor het meedenken.

Gaat het over een olifantenverjager of over een driedubbelgelagerde zizogene? :+

Gaat het over een inboorling die in een door krokodillen bezette rivier is gevallen tijdens de vaatwas, of over een van de honderden wasmachines? Of een ober die last heeft van een schouder uit de kom door de vele bierglazen wassen? Plaatje en merk zou wel handig zijn.

Gaat vast over een vaatwasser en missen we de foto’s.

Heb je geprobeerd de handleiding te openen en terug te sluiten?

Dit is zo ongeveer de vaagste vraag, zonder nuttige info, die ik ben tegengekomen!

Beste @gerard1
Je draait hier op CO nu zo'n 16 jaar mee, hebt 812 berichten gepost/beantwoord en nog nooit de FAQ startposts gelezen?

Hij heeft op de helpknop gedrukt in Google, maar er gebeurde niets.
AI is ook niet alles.

Maar wat als er ook nog een spelfout in de post staat? Betreft het misschien geen speelarm? Of stoelarm? Of spoeldarm?

Om die reden heb ik geleerd de inhoud van het "Betreft:" vak te herhalen in de tekst van het bericht, misschien wat uitgebreid.

Overigens lijkt het ook mij dat het wel de bedoeling was om foto's te posten. Misschien werd het vergeten, of wie weet wil het maar niet lukken en zit die arme topicstart(st)er al urenlang te wroeten en te zweten...

en zit die arme topicstart(st)er al urenlang te wroeten en te zweten...

en dat allemaal terwijl de afwas van 'iemand op het internet' zich maar blijft opstapelen op het aanrecht.... (nonius krijgt flashbacks over z'n studententijd)

AI is ook niet alles.

AI is in elk geval WEL altijd heel positief en ondersteunend, en zal ongetwijfeld met grote stelligheid de vraag van OP beantwoorden (al was het maar met '42!'), maar niet vooraleer eerst een complimentje aan OP te hebben gegeven.

AI is zo heerlijk typisch-Amerikaans positief :)

Helaas wil 'Natuurlijke Intelligentie' nog wel eens de draak met je steken wanneer je iets doms doet. (toch in elk geval in de kringen waar ik in verkeer.... wanneer collega's of familie beginnen met 'zeg, meneer d'n inzjeneur, [...]´ dan weet ik al direct dat wat er gaat volgen meestal geen blijk van respect voor mijn (vermeende) intelligentie, kennis en ervaring is.

sorry foto overdracht is niet goed gegaan.

Gerart
kijk eens op de binnen achterwand vermoed dat het daar geklikt zit

https://youtu.be/mu6ED4LEMg0?si=9JeEjEgoY3PpCxqc

sorry, filmpje lijkt er niet op.

Daarom moet je ook aangeven welke machine het is!!!

Als er een "vaagste topicprijs" op CO zou bestaan, ben je bij deze genomineerd daarvoor. :+

[Bericht gewijzigd door vergeten op (48%)]