hallo,
ik laat al jaren mijn PCB's maken bij allPCB.
nu wil ik dat weer doen, maar het lijkt er op dat dit niet meer mogelijk is:
weet iemand hoe dit zit ? of moet ik op zoek naar een nieuwe PCB leverancier :(
Tnx.

Een mooie AI vertaling, de WEBSITE schort de activiteiten op...
Maar ik denk dat ze inderdaad gestopt zijn.

Op zondag 26 juli 2026 17:33:53 schreef revado:
Een mooie AI vertaling, de WEBSITE schort de activiteiten op...
Maar ik denk dat ze inderdaad gestopt zijn.

ik heb het gele vlak vertaald met de rechter muisknop optie......of is dat ook AI :?

Op zich niet zó idioot. We zeggen ook 'het bedrijf ontslaat twintig man', of 'de winkel verkoopt geen yoghurt meer'.

Als ik op google zoek dan is het meer dat is dit het antwoord wat ik kreeg.

Met "tijdelijk" bedoelt ALLPCB dat de website offline blijft totdat de interne herstructurering en aanpassingen in het bedrijfsbestuur volledig zijn afgerond. Er is geen exacte einddatum gecommuniceerd, maar lopende bestellingen worden ondertussen gewoon handmatig verwerkt.

We zeggen ook 'het bedrijf ontslaat twintig man', of 'de winkel verkoopt geen yoghurt meer'.

Met het eerste kan ik instemmen, het tweede klinkt krom in mijn ouderwetse oren. De winkel verkoopt niet, het is de winkelier(ster) die verkoopt.

En het is inderdaad niet de website die de activiteit opschort, integendeel is ze zelf een van de activiteiten die worden opgeschort. Door de winkelier, dus :)

wat is een vergelijkbaar goede PCB leverancier ?

De voor de hand liggende naam is JLCPCB. Ik ben er keer op keer tevreden van geweest, grootste nadeel is dat men steeds een minimum van 5 printjes moet bestellen maar van hun kant uit kan ik dat wel een beetje begrijpen. Ze leveren in alle geval nette printen op een redelijke termijn. En de ene keer dat ik onzin in een gerberpakket had verpakt kwamen ze keurig in de mail, in zeer behoorlijk Engels, om opheldering te vragen.

Ik begrijp trouwens dat JLCPCB nogal wat klanten heeft, hier op dit forum.

die klinkt inderdaad bekent in de oren, bij allPCB moet je er ook minimaal 5 bestellen.
hopen dat het op de zelfde (de voor mij) vertrouwde manier gaat.

Bij JcPCB is het mischien anders maar verder heel makkelijk.
Account aanmaken
zip file met gerbers uploaden
Als je alles gewoon standaard wilt en de minimale printjes hoe je na het uploaden niets te veranderen dat is voor mij altijd precies goed.
Als alle goed staat dan die bevestegen naar je winkelmandje gaan en betalen, ik kies dan als verzend methode de goedkoopste en als particulier betaal ik dan gelijk alle belastingen BTW en verzendingen en als de betaling gelukt start de productie al heel erg snel en dan is het ca 2 weken wachten tot het binnen is.

net bij jlcpcb besteld, procedure lijkt heel erg op die van allPCB.
afwachten dus.......ben benieuwd :+