beste,
heb eerst via de zoekmachine gezocht maar niet echt een topic over gevonden.

sinds 3 jaar hebben wij een hoover wasmachine (10kg) nooit geen problemen gehad(anders zou ik niet een topic maken natuurlijk)
gisteren had mijn vrouw 2 wasjes gedaan en ze wou het 3de doen maar toen kwam er geen water meer in de trommel.(foutcode E02) ik dacht eerst dat het aan het waterinlatventiel (fps 180G59) zou liggen daarom nieuwe besteld en vandaag geplaatst maar nog steeds geen water dat ergens in komt niet in het bakje voor de zeep en niet in de trommel, en telkens de fout code E02(geen water) daarna heb ik eens gecontroleerd of er een kabel los zou kunnen zitten maar niet gevonden of er een kabel los zit..
wat ik nog denk dat het zou kunnen zijn is de printplaat? maar daar heb ik totaal geen verstand van.
iemand nog dit probleem gehad?

Nooit geen problemen gehad :)
Die blijft leuk.

Heb je de aanvoer /kraan gecontroleerd?
Je zal de eerste niet zijn met een defecte kraan of zo'n aquastop die gestopt is ( pennetje indrukken in de stop om te resetten).

ja water heb ik op de darm zit geen aquastop dus dat kan het al niet zijn, heb ook eerst de waterdruk getest in een emmer en dat is zeker geen probleem

Dan lijkt het er op dat er een tryac op de printplaat stuk is..