Hey iedereen,

M'n broertje en ik spelen best vaak multiplayerspellen via internet. Het is daarbij heel handig om met elkaar te kunnen praten(via headsets). Maar onze PC's staan niet in dezelfde kamer. Nou kan je van die software gebruiken maar mijn ervaring daarmee is dat het soms heel erg kan vertragen (soms wel 30 seconden) voordat die ander je gehoord heeft (en dan zegt ie wat terug duurt weer 30 sec.) Maargoed, Nou wil ik dat allemaal hardware-matig gaan doen, dus gewoon draadje trekken, maar dan moet ik ook 2 versterkertjes hebben. (Dus 1 voor het signaal van de ene mic1 naar speaker2 en 1 voor het signaal van mic2 naar spr1.) Welke versterker moet ik hier nou voor gebruiken?

De Hoofdtelefoonversterker, de Microfoon versterker of gewoon achter elkaar? En kan je er dan ook nog een LED VU-meter op aansluiten?

Alvast bedankt

Sytse

Als je nu een intercom maakt?? Ik geloof dat je met www.google.nl zoiets makkelijk kan vinden :)

Nou kan je van die software gebruiken maar mijn ervaring daarmee is dat het soms heel erg kan vertragen (soms wel 30 seconden) voordat die ander je gehoord heeft

De software die ik hiervoor gebruik is "gesprek voeren" via MSN Messenger. Werkt bij mij zonder vertraging.