Weet iemand of dit kan, ik heb op mijn werkkamer een autoradio met een gewone autoantenne.
Maar er zit ook een kabelaansluiting, en wat ik weten wil of de antenne-ingang van de radio op de kabel kan worden aangesloten?
sytse
Euh......
Je kunt de middelste ader van je kabel met de antenne ingang van je radio verbinden. Dan moet het werken
suc6
Jeroen
Moderator
Gaat gewoon werken, weet alleen niet of er nog een impedantieaanpassing nodig is.
Maar ik schop deze naar HF 
Requests -> HF
Moet wel kunnen, auto antennes zijn of 60 ohm of 120 ohm. rare impedantie, maar ja.
Die 75 ohm van je kabel kan daar wel aan. De signalen op de kabel zijn dermate sterk dat je van een misaanpssing niet veel last zal hebben.
Heb hier in mijn werkkamer de kabel aan een oude 300 ohm buizentuner hangen, mis geen enkele zender.
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Als je toch problemen hebt, of je je antenne ingang wil besparen gebruik je gewoon een 1,x:1 spoeltje van 75 Ohm: 80 Ohm. Tenminste dat beveel ik aan 
Greetzz