Zeer mooie mp3 spelers

Hallo

op mijn nieuwe site staan 2 zeer mooie mp3 spelers.
Een portable (smartmedia) en een standalone (gebaseerd op de pjrc mp3 speler (ziet er zeer mooi uit)
Graag je reacties over de website (je hebt de nieuwe flash nodig) en natuurlijk de mp3 spelers.

http://home.wanadoo.nl/gelectronics

groeten Guy

MOD edit: adres stond niet geheel juist, het was home.wanadoo.nl\gelectronics, miste http en verkeerde slash :)

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 15 oktober 2002 15:34:27

Neem hier eens een kijkje http://www.anybrowser.org/campaign/index.html.

Ik kan je site in Netscape net zo goed bekijken als in IE (logisch als het 1 grote flash is). Waarom dan toch best viewed with?

Marcel

Ik zou best op die link van je willen kijken maar hij doet het niet. pc's hier op hogeschool zuyd zijn niet echt goed geinstalleerd misschien ligt het hier aan.

Er staat "best viewed with IE" bij omdat sommige met Netscape problemen hadden daarom IE. Als jij het goed kunt bekijken dan zal het probleem wel bij die andere liggen w=en niet bij de site.

Als je wil dat een zo grote groep mensen het wil kunnen zijn, moet je geen flash gebruiken.

Gewoon basic met plaatjes (niet te groot want dat maakt het trager). Op deze manier kun je ook heel ver komen.

enne je linx doen et niet bv. je anti colission robot

May The Source Be With You

Op di 15-10-2002 15:48:03 schreef MiTcHeLL:
enne je linx doen et niet bv. je anti colission robot

lezen is ook een vak :( onderaan staat under construction

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
May The Source Be With You

Goed zo, er kijk dus iemand goed naar de site. Het verhaaltje en de foto's van de "ACR" komen nog. Dit was een project dat ik heb gedaan voor de Hogeschool Zuyd.

En wat vinden jullie nu van de mp3 spelers, ik heb nog niks gehoord.

groeten

En wat vinden jullie nu van de mp3 spelers, ik heb nog niks gehoord.

Mooie projecten, die MP3 spelers. Alleen spijtig dat er geen technische details van te vinden zijn. (schema's en SW)

omg mooi :) zelf gemaakt nog wel schema's :D ?

tja...

ik dacht ik ga die stand-alone maken maar ik vond geen lay-outs of schema's van dat project. ;(

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

Kunnen jullie wel engels.

summary betekent uitleg

dus klik hierop en lees, dan zie je ook dat de stand alone een print is van Paul stoffregen (www.pjrc.com) en dat ik alleen wat toevoegingen heb gedaan. Zoals een digitale contrast voor het display enz.

en onder downloads staan de schema's

groeten

tut tut tut, niet de boel zo afzeiken, ik vindt het heel mooi en verzorgd uitzien allemaal (en het gros heeft tegenwoordig een breedband aansluiting, jullie kijken toch ook niet meer naar zwart/wit televisie ;) )

Maar goed, dat is mijn mening. Ik vindt het allemaal heel mooi. Ga zo door (er zijn uiteraard enige puntjes die bijgewerkt moeten worden, maar welke site is wel af ?? precies! geen een)

bloep....

BEDANKT prutsertje dat je de site mooi vindt

Wat voor puntjes moeten bijgewerkt worden? Ik hoor ze graag van je. We dwalen wel af van het onderwerp, we hebben het meer over de site dan over de mp3 spelers!

groeten

nou, die puntjes ben ik nog niet tegengekomen (ik heb maar eventjes gekeken omdat ik op het werk was en de baas niet moet denken dat ik weer naar blote vrouwtjes zit te kijken op het net :P) Maar er zijn wat dingen aangegeven zoals links en dergelijke die (nog) niet werkten, tevens zou ik een vertaling in NL wel leuk vinden, maar dat is natuurlijk geen must.

bloep....
High met Henk

Special Member

Op wo 16-10-2002 17:46:51 schreef Prutsertje:
tut tut tut, niet de boel zo afzeiken, ik vindt het heel mooi en verzorgd uitzien allemaal (en het gros heeft tegenwoordig een breedband aansluiting, jullie kijken toch ook niet meer naar zwart/wit televisie ;) )

IK GEEN BREEDBNAD INTERNET, 56 K modem, en p 166 dus aub, geen flash, geen shockwave, plain html. ken ik de code nog rippen ook :P

Maare heb niet op de site gekeken, maar mp3 intereseert mij niet zow. kwaliteit is mij nog steeds te laag. Maar ik snap de er veel animo voor is enne, ben blij dat er eindelijk iemand kan voldoen aan de vraag omtrent de zelfbouwpakketten van die spelers.

misschien dat er mensen zijn die het echte high end werk nog gaan waarderen :P

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

ok ik vin het cool (mp3players & site) en heb verder geen gezeik...maarja je site hier ter keuring neerzetten is natuurlijk wel de utieme test ;)

Weer terug bij de leukste hobby in het universum

de mp3 spelers zien er mooi uit...

de site ook, al verkies ik persoonlijk HTML, niet zo mooi maar overzichtelijker

pointers don't kill programs, programmers kill programs

Niet overtuigd van de kwaliteit van mp3???

Ik wet dat je het verschil niet eens hoort. de normale leek hoort het niet, je hoort het verschil pas als je in een testkamer zit met echte high end apparatuur, zoals Quad versterkers met KEF boxen of zo.
je moet natuurlijk wel de kbp hoog zetten (192 of zo) en de mp3 speler heeft trouwens een 24Bit DAC, dus aan de hard ware kan het niet liggen.

Hey Guy, ik wist niet dat jij ook hier zat?! Heb me pas zelf ook hier geregistreerd :-). Site van je ziet er echt vet uit!!! Heel strak gedaan allemaal. Vandaag krijg ik ook een RC car (3,5 CC 1/8 Buggy model). Kijk ook eens naar mijn site: www.casemod2002.tk

Verder: leuke apparatuur thuis om te etsen!!! Heb je MSN thuis? Dan kunnen we daar effe verder kletsen.

Groeten,
Stephan van Lumig

He lumigje

hoe is het? bedankt voor de complimenten. En nee ik hb geen MSN begin ik niet aan. Ik heb trouwens geen kabel, dus elke keer inbellen voor wat onzin doe ik niet. Geef me je email anders.
Komt je de etsbak bekent voor?? Van de MTS.

groeten Guy

ps: als je de buggy heb moet je me even emailen wil ik wel een keer zien.