Op 27 mei 2005 00:14:08 schreef Bastiaan:
[...]
Daar kom je nog snel op terugWe hebben al eens een donatieronde gehad en die viel flink tegen. Maargoed, daar is het ook een vrijwillige voor
Lekker stukje doemdenken Bastiaan
Je lijkt wel een manager! Misschien moet je voor dat soort acties 'iets' organiseren. Een soort Radiomarkt? Ik vermoed dat je hier genoeg vrijwilligers kan werven!

MvgEat
ik hoop dat jullie je huid duur verkocht hebben!
ach een paar niet te heftige bannertjes moet kunnen.
het Team wil verdient ook wel eens een personeels feestje 
KAN IE Alstublieft aan de linker kant ?
:):)
* Electrogek vind de rechterkant echt iritant omdat je daar alle 3 minuten klikt bij de active topics 
Krijgen jullie geld per klik of per maand/week
want als t per klik is en iedereen er ff een keer op klikt is t zo betaald en kan ie weer weg 
[Bericht gewijzigd door Electrogek op ]
elmowww
PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Ansich heb ik er geen probleem mee hebben maar ik zou hem net iets smaller maken dat hij even breed is als het menu. En iets meer margin geven want hij lijkt er nu echt "ondergeplakt"
Kijk dat is beter (menu kon idd ook breder
)
[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]
Jeroen
Moderator
zweetvoetje
Free the whales!
Op 27 mei 2005 09:41:07 schreef zweetvoetje:
Ik ben het ook niet eens met de plaats. Hij is ook veel te knipperend en fel.
Als je animaties uitzet in je browser, ben je in ieder geval van dat knipperen af!
MvgEat
bramton
Tea ?
Ik heb geen problemen met reclame op een site, als het maar niet te opvallend is. Maar de reclame hier rechts knipperd wel heel irritant. Is het mogelijk dat het gewoon een stil plaatje wordt 
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Een banner, wat leuk
alhoewel elektuur niet mijn voorkeur leesvoer is begrijp ik de keuze volledig.
Mijn motto: " laat elektuur ons maar sponseren i.p.v. wij hun"
[Bericht gewijzigd door Xenobinol op ]
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
dat er geld nodig is is logisch. anders hebben we straks een CO meer. maar hij knippert wel. persoonlijk zou ik er minder moeite mee hebben als hij gewoon stil stond(en dat event. wat groter is).
zweetvoetje
Free the whales!
Je kunt met firefox afbeeldingen blokkeren voor bepaalde websites. Je kan je berichten alleen niet meer wijzigen dan 
daar ben ik al achter gekomen zweetvoetje dus daar hebben we nook nix aan xD
maar kan ie niet aan de andere kant want je kijkt volgens mij meer rechts dan links xD
elmowww
PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
Ik vind trouwens ook (meer een tip richting Elektuur) dat dit niet echt een onderwerp is waar je op CO reclame mee haald op de beste manier.
In deze Elekktuur staat namaleijk ook een zelfbouw smog-meter, loodaccu zonnecellader ed. Stuk beter om mee te adverteren.
Bij wie moet je zijn hier op CO voor dingen als sponsoring/banners en dergelijke? Vreuls?
Electrosmog risicoloos? heet de banner, dus dat sluit weldegelijk ook aan op de zelfbouw smog meter. Leuk dingetje alleen waar ik die chips vandaan haal... 
Ben_
http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects
Dat iemand zich er druk over maakt zeg, 1 klein 120x60 bannertje.
Wat mij betreft 100% terecht als de kosten voor CO door advertising opgebracht gaan worden, servers, domeinen en traffic zijn tenslotte ook niet gratis.
Misschien is het wel een idee om te kijken naar google adsense, dat geeft een hoge advertentie die eruit ziet als de gesponsorde resultaten van google... en nee, die knipperen niet 
Mooi is de banner niet! Ik vind hem niet echt bij de rest van de site passen. maar als het nodig is waarom niet? Overigens zou ik het ook een beter idee vinden om een markt te organiseren ofzoiets.
Op 27 mei 2005 11:32:20 schreef ripkip:
Electrosmog risicoloos? heet de banner, dus dat sluit weldegelijk ook aan op de zelfbouw smog meter. Leuk dingetje alleen waar ik die chips vandaan haal...
Een kijken hoe risicoloos m'n tesla coil is 
Dat blokje rechts kun je amper een banner noemen, dat ie knippert is irritant en een CR onder het status blokje mocht ook wel, maar hij stoort me niet echt.
het is iig beter dan een flinke balk bovenlangs en zoals sommige sites dat hebben nog een paar enorme banners links en rechts langs het beeld.
Dat soort dingen komen gelukkig meestal van ad servers die ERG makkelijk te blokkeren zijn 
Roel
Hieper de piep!
in FF: Rechts klikken --> Adblock image.
(ik kan nog WEL gewoon alles....)
Zo, reclame weg 
//edit: ik heb wel geklikt hoor 
[Bericht gewijzigd door Roel op ]
Op 27 mei 2005 13:38:23 schreef Roel:
in FF: Rechts klikken --> Adblock image.(ik kan nog WEL gewoon alles....)
Zo, reclame weg
//edit: ik heb wel geklikt hoor
Kan ik ook doen, 'k ga hem zo ff weghalen.
Edit: is weg
.
ochja een banner... ik ben het er mee eens, hij is irritant. maar van mij mag ie best blijven staan.
hoe kom je anders aan inkomsten voor CO (behalve abonnement, donatie (de vorige keer heb ik er wel aan mee gedaan) en lid worden enzo.)
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
Dit vraagt om een poll 
MOD-DELETE POLL
hadden we in het verleden al niet duidelijk gemaakt dat we die polls liever niet zien op het forum
[edit] Trouwens, als ik die banner block in Firefox, zie ik alle andere afbeeldingen op CO ook niet meer. Weet iemand een manier om dit te omzeilen?
[edit 2] Adblock werkt uitstekend, bedankt Roel!
[Bericht gewijzigd door Jonathan op ]
Ga toch weg met die poll, die banner blijft er echt wel an als je er echt zo'n last van hebt dan zorg je maar dat je er iets tegen hebt.
Zo, die poll is ook geblockt.