Trek daarvan de 10 000 of meer inactieve users af...

Op 28 mei 2005 13:18:40 schreef Thomas:
[...]
Denk jij nu echt dat ze dat ding ooit nog gaan wegdoen? Jij gelooft zeker nog in sprookjes?

nee dat niet, maar ergens eerder hier stond zoiets dacht ik. en das ook wel zo mooi. anders moeten ze er ook een aan de ander kant zetten, dit is lelijk, zo asymetrisch

Op 28 mei 2005 13:20:47 schreef Bertrix:
[...]

er zijn er veel die maar 1 ding gepost hebben...

Dat is nog geen reden om niet te doneren!

MvgEat

Op 28 mei 2005 13:04:14 schreef Lucky luke:
als jullie per klik verdienen ga ik wel ff enkele malen klikken (ben al aan dat ding gewend eigenlijk). des te eerder kan ie weg. en als jullie verdienen als de pagina waarnaar ie linkt lange openstaat wil ik die ook wel ff laten openstaan ofzo...

zet alleen nog ff een andere rode knipperbanner aan de andere kant, dit is asymetrisch en niet mooi.

(tegen het aandachttrekkende rood, wie heeft er nog een zwart-wit pc monitor?)

EDIT: 11 keer geklikt. gisteren ook een paar keer.

(heet dat fraude? >nee, want jullie hebben er niet om gevraagd.)

EDIT 2: alle 12 weer gesloten, 13e keer geklikt.

Doe geen moeite, 1 klik per 24 uur per ip.

Op 28 mei 2005 10:04:47 schreef Atlantis:
Wat mij betreft mogen er wel meer banners zoals deze komen (:))

leuk om positieve reacties te horen :)

aan al de mensen die de banner lelijk vinden, allerhande programmas installeren om deze niet meer te zien. Denk er dan ook gewoon aan dat je zo eigenlijk het voortbestaan van CO niet wil steunen...... raar maar waar.....

Op 28 mei 2005 13:19:11 schreef Rd12tf:
En als die allemaal een paar euro doneren ...

dit is een andere oplossing :)

Op 28 mei 2005 13:21:35 schreef Ives:
Trek daarvan de 10 000 of meer inactieve users af...

(11313-10000)* 1 euro = whaaaaaw :p

[Bericht gewijzigd door Jonathan op ]

ik vind hem helemaal niet storend hoor...

vergeleken met somige andere sites, die zijn meer reclamesites met toch een beetje andere dingen voor mensen die niet geintresseerd zijn in die gigantische flash ads

De shockmedia banner is niet storend wegens kleur positie en omdat hij niet animated is..

En er is nooit een banner geweest...en zou er geloof ik ook nooit komen...en nu is er een...en volgende maand zijn het er ineens 2 en voor je het weet vliegen de popups je om de oren :9

En ik geloof niet in banners of popups..ik vind ze alleen maar iritant en zal er alleen daarom al niet op klikken.

Maargoed het zal wel ergens goed voor zijn.

Michel:)

Van mij mogen er 5000 popups komen, daarvoor heb je dan firefox... Zo storend is die banner nu ook weer niet, het went snel!

//EDIT: Ik heb hier inderdaad ooit ook eens gelezen dat CO voor altijd een bannerfree-site zou blijven.... :D

[Bericht gewijzigd door Ives op ]

Op 28 mei 2005 13:46:01 schreef Sp3ci3S:

aan al de mensen die de banner lelijk vinden, allerhande programmas installeren om deze niet meer te zien. Denk er dan ook gewoon aan dat je zo eigenlijk het voortbestaan van CO niet wil steunen...... raar maar waar.....

ik heb daarvoor speciaal niets geinstalleerd, ik heb hem nooit gezien, ik wil gwn mijn pc beschermen tegen allerlei rotzooi, maar dus niet tegen die banner, maar tegen de rest, popups, dinge die gwn geinstalled worden zonder uwe weet,...

Op 28 mei 2005 20:19:49 schreef Blanckaert Tim:
ik heb daarvoor speciaal niets geinstalleerd, ik heb hem nooit gezien, ik wil gwn mijn pc beschermen tegen allerlei rotzooi, maar dus niet tegen die banner, maar tegen de rest, popups, dinge die gwn geinstalled worden zonder uwe weet,...

Dan is alles behalve Internet Exporer een goede keus ;-)
Offtopic: voor je e-mail bij voorkeur geen Outlook Express gebruiken, en liever ook niet op MSN.

Dat, tesamen met het gebruik van Hitman Pro (www.hitmanpro.nl) zorgt bij mij al voor jaren computerplezier zonder al te veel spam- en virus ellende.

Ik heb zelf niet zo'n problemen met die banner. Je hebt inderdaad ook knipperende avatars en daar hoor je maar zelden mensen over.

Ik moet nog steeds een mijn donatie overmaken, jammergenoeg is mij bankrekening bijna altijd leeg.

In ieder geval zal ik elke dag even op die banner klikken, zo krijg CO nog een beetje geld binnen :).

Op 28 mei 2005 20:04:28 schreef Ives:

//EDIT: Ik heb hier inderdaad ooit ook eens gelezen dat CO voor altijd een bannerfree-site zou blijven.... :D

klopt, mogen mensen dan niet van gedachte veranderen?

iedereen die nu loopt te zeuren over die banner moet zich eens achter de oren krabben wat het allemaal wel niet kost. dit is een gratis medium, up to date, behulpzaam en nog een hoop andere factoren... en dan kan er ineens een klein bannertje niet meer vanaf? triest, zeer triest.

Op 28 mei 2005 22:38:15 schreef Jeroen Boere:
[...]

iedereen die nu loopt te zeuren over die banner moet zich eens achter de oren krabben wat het allemaal wel niet kost. dit is een gratis medium, up to date, behulpzaam en nog een hoop andere factoren... en dan kan er ineens een klein bannertje niet meer vanaf? triest, zeer triest.

er kan best een klein bannertje vanaf, maar neem er dan 2 om de boel symetrisch te houden. dit ziet er niet uit, hoewel het went.

Op 28 mei 2005 22:44:27 schreef Lucky luke:
[...]
er kan best een klein bannertje vanaf, maar neem er dan 2 om de boel symetrisch te houden. dit ziet er niet uit, hoewel het went.

smaken verschillen...

Ach, ik heb de animaties in mijn browser op 1 maal afspelen gezet (Mozilla) dan is dat iri knipperen over en genereer je toch inkomsten voor CO. Hoewel passief.

Wil je actief meedoen? *** DONEER ** dan een klein bedrag, of hebben we allemaal hollandities aan de knip? Een paar euro's overmaken aan Hugo maakt het verschil. Wel de lusten maar niet de lasten? Kom op toch!

MvgEat

Op 28 mei 2005 22:38:15 schreef Jeroen Boere:
[...]

Volgens mij is jouw beste verdediging de aanval of niet jeroen???
Ik dacht dat ik hier mijn mening wel mocht geven? en dat het geen kwaad kon om nog een een herinnering te geven over een quote die ooit gemaakt is dat CO bannerfree zou blijven!
Interresant topic dit....

Ik zie de banner al niet meer, die hoort er nu gewoon bij.

Even voor de goede orde: donaties zijn natuurlijk NIET verplicht, ik kan me zo voorstellen dat de vele studenten hier hun spaarzame centjes wel nuttiger kunnen besteden.

Aan de andere kant moet die nieuwe Citroen C5 2.2 HDI break die mij beloofd is natuurlijk wel ergens van betaald worden he :-D

Zo'n ding went inderdaad snel, na twee dagen valt het al niet meer op, mede omdat je het ding alleen ziet bij de bovenste drie berichten van een topic...
Ben het niet helemaal eens met het kleurtje, maarja, valt wel lekker op zo.:P
Veel erop klikken zal ik niet zo doen, maar er is een kleine maar fijne donatie de goede kant op aan het gaan...

Op 28 mei 2005 20:53:52 schreef KT88:
[...]
Dan is alles behalve Internet Exporer een goede keus ;-)
Offtopic: voor je e-mail bij voorkeur geen Outlook Express gebruiken, en liever ook niet op MSN.

Dat, tesamen met het gebruik van Hitman Pro (www.hitmanpro.nl) zorgt bij mij al voor jaren computerplezier zonder al te veel spam- en virus ellende.

wel, gebruik firefox(veel veel beter) en momenteel gaim...omdat ge vo msn 7.0 IE 6.0 ,nodig ebt, ze beginne daar door te hebben dat hun producte naar beneden gaan...en wrm nog outlook als gmail bestaat(gebruik wel nog outlook, maar sporadisch)

Op 28 mei 2005 22:55:16 schreef KT88:
Aan de andere kant moet die nieuwe Citroen C5 2.2 HDI break die mij beloofd is natuurlijk wel ergens van betaald worden he :-D

Jij neemt wel met weinig genoegen hoor. Kon je geen echte auto regelen? ;-)

Op 28 mei 2005 23:50:29 schreef fzwart:
[...]

Jij neemt wel met weinig genoegen hoor. Kon je geen echte auto regelen? ;-)

HAHAHAH ik dacht nog... zal ik het posten... maar heb het toch maar kunnen laten...

Laten we nu maar ff ophouden te zeiken over een klein bannertje.
Jeroen doet zijn best om de site leuk en gratis te houden voor de gebruikers.
Alles kost nu eenmaal geld en ik vind dat hij het al knap lang doet zonder sponsoring.
De banner staat er en zal niet snel meer weggaan ik denk eerder dat het er misschien nog wel een paar meer worden.
Boeie CO blijft CO en online en dat is wat telt

@Team goed bezig!

slotje?

Op 28 mei 2005 23:55:35 schreef The Headhunter:
.....
Boeie CO blijft CO en online en dat is wat telt

@Team goed bezig!

slotje?

En met deze worden sluiten we de discussie.

Namens het TEAM, bedankt. Daar doen we het toch voor.
Met of zonder bannertje.