Weet iemand hoe je in MultiSim 6.2 de Serial in moet vullen, ik kan hem alleen maar in het splash screen vinden en die verdrijnt alweer voor ik ook maar iets kan invullen...

BVD

Frank

heb je een legale versie? of een gekraakte?

hoi,

anders moet je gewoon het signature en release code kunnen in voeren, of zijn jouw 10 dagen trail voorbij?

MvG
Bob

Heej,

Als multisim opstart voor de eerste keer krijg je een splash screen waar je je gegevens in moet vullen. De cd code staat er als het goed is al. Je signature code staat er ook als het goed is. Als je de releas code hebt kun je die daar invullen. Als je splash screen gelijk verdwijnt dan betekent het vaak dat je je al geregistreerd hebt. Als je dat namelijk nog niet gedaan hebt, blijft ie hangen in het splash screen. Als je de releas code nog niet hebt, moet je even naar www.electronicworkbench.com gaan. Daar kun je je product registreren. Als je slim bent voer je niet je eigen naam in, maar iets wat wat hoog in het alfabet staat, zoals Aaldert Aapjes. Dan heb je je releas code binnen 4 dagen binnen. Als dit niet werkt moet je de mensen van electronic workbench maar effe bellen op 035-6944444. Geef dan wel effe duidelijk je serie type op (of je een student versie of een tutorial versie hebt). ik hoop dat je hier verder mee kan.

[Bericht gewijzigd door ijnte op ]