Ik zie dat er weer een nieuwe banner bij is, dus ik heb er even op geklikt.

Nu kom ik het volgende tegen op de site:

"This is a default setup of the osCommerce project, products shown are for demonstrational purposes, any products purchased will not be delivered nor will the customer be billed. Any information seen on these products is to be treated as fictional."

Het komt er dus op neer dat het gewoon een nep (demo) shop is, en als je iets bestelt dat nooit thuis zult zien.

Erg vage site, is vraag me dan ook af waarom er op CO.nl een banner van hun staat.

Je bekijkt de Engelse versie.
Ik denk dat daar wat rommel is blijven staan.

Voor zover ons bekend is het geen nep web shop. Anders zouden we ook geen banner plaatsen.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]

haha, addblock, en hij is weg :D

Op 23 juli 2005 10:28:58 schreef zweetvoetje:
haha, addblock, en hij is weg :D

door dit openbaar op ons forum te plaatsen, wil je eigenlijk aan iedereen vertellen dat je CO niet steunt? of begrijp ik je statement verkeerd :)

Als je circuits online zo online kunt houden vind ik dat er nog enkele bij mogen komen stoort toch niet ! ofwel?
circuits offline is veel erger dan zo een banner.
BTW veel leds hebben ze toch niet.

De banner stoort mij niet zo erg, alleen vind ik die site nogal brak, in IE wordt alles natuurlijk netjes weergegeven, zelfs met fouten in de code (backslash in de source van afbeeldingen in plaats van een gewone slash).

In Firefox wordt de helft van de buttons niet weergegeven (door bovenstaande fout in de code), laat staan dat de uitlijning van de pagina klopt.

Conclusie: niet erg volgens de w3c standaarden.
De pagina waar je nu op terecht komt via de banner bevat volgens de w3c checker 38 fouten, voornamelijk over marges (waardoor de lay-out in firefox waardeloos is) en ook voor een groot deel over alternate text bij afbeeldingen.

[Bericht gewijzigd door Pieterjan V. op ]

beetje vage site.
ik kan geen bedrijfs gegevens vinden ,geen adres,alleen email.
of lees ik er overheen?

Op 23 juli 2005 11:54:15 schreef Pieterjan Vyncke:
Conclusie: niet erg volgens de w3c standaarden.
De pagina waar je nu op terecht komt via de banner bevat volgens de w3c checker 38 fouten, voornamelijk over marges (waardoor de lay-out in firefox waardeloos is) en ook voor een groot deel over alternate text bij afbeeldingen.

Waarschijnlijk omdat de site een bijelkaar gejat zooitje is van verschillende andere site's, de plaatjes komen in ieder geval hier vandaan, samen met een klein deel van de layout en ledspecs: http://shop.dotlight.de/shop/index.php/cPath/1?osCsid=c60662b15d0d722e…

Ook leuk trouwens, als je de verzendkosten wilt weten, dan moet je eerst inloggen!|:(

Op 23 juli 2005 12:18:35 schreef The Headhunter:
beetje vage site.
ik kan geen bedrijfs gegevens vinden ,geen adres,alleen email.
of lees ik er overheen?

Nee, het ziet er inderdaad niet erg betrouwbaar uit!
Misschien is het dat wel maar zó maak je geen reclame voor jezelf.

MvgEat

nou, het kan ook wel wat goedkoper daar. 1,25 voor alleen een ledhouder???

Op 23 juli 2005 12:57:02 schreef Lucky luke:
nou, het kan ook wel wat goedkoper daar. 1,25 voor alleen een ledhouder???

Als je even verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat je er 25 stuks voor krijgt. Ik vind de prijzen trouwens wel meevallen, maar de website ziet er inderdaad enorm slordig en niet-professioneel uit.

Op 23 juli 2005 13:00:46 schreef Thomas:
[...]
Als je even verder kijkt dan je neus lang is, zie je dat je er 25 stuks voor krijgt. Ik vind de prijzen trouwens wel meevallen, maar de website ziet er inderdaad enorm slordig en niet-professioneel uit.

op zo'n rommilige site kijkt niemand ver.

maar je hebt gelijk.

led`s alla 2 cent per stuk is netjes. Alleen die site eh :P?

Misschien moet je de adverteerder toch ff laten weten dat die standaard-text is blijven staan op de engelse versie, het komt erg knullig over zo.

Overigens staan er wel een paar behoorlijk cheape soldeerstations.. zou het wat zijn?

[Bericht gewijzigd door Ben_ op ]

Op 23 juli 2005 13:20:57 schreef elmowww:
led`s alla 2 cent per stuk is netjes. Alleen die site eh :P?

Op www.inkoopacties.net worden er regelmatig leds aangeboden tegen 1,80 euro per 100. Er loopt trouwens momenteel zo'n inkoopactie.

Op 23 juli 2005 13:48:27 schreef Ben_:
Overigens staan er wel een paar behoorlijk cheape soldeerstations.. zou het wat zijn?

Volgens mij zijn dat gewoon klonen van de bekende Velleman-soldeerstations. Ik heb er zo één, en ik vind dat de kwaliteit best meevalt.

Die hele website doet het bij mij niet eens. (Mozilla van Solaris V10)

Op mijn macje in Safari ziet er het ook niet echt fraai uit, maar lijkt ook deels het design te zijn ?

Wel de "Ceci n?est pas un webshop" mededeling.. zal vast klanten trekken. ;)

Verder niets tegen banners, zeker niet als ze er vrolijk uitzien en braaf stil staan.

zoals ik al gezegt heb er mogen er gerust bijkomen als de site maar online blijft.

Ik zie dat er een hoop problemen zijn met het bekijken van mijn website. Ikzelf heb deze website enkel bekeken in IA dat is het grootste probleem. Ik probeer dit op zeer korte termijn op te lossen. Onze excuses hiervoor.

Op 23 juli 2005 13:55:18 schreef Thomas:
[...]
Op www.inkoopacties.net worden er regelmatig leds aangeboden tegen 1,80 euro per 100. Er loopt trouwens momenteel zo'n inkoopactie.

Bij Dot-N bedoel je. Hij levert meer van mijn LED applicaties, alleen niet in IA vorm. :)

[...]
Volgens mij zijn dat gewoon klonen van de bekende Velleman-soldeerstations. Ik heb er zo één, en ik vind dat de kwaliteit best meevalt.

Dat zijn de HQ dingen die tegenwoordig oprukken. Zijn redelijke boutjes voor beginners, maar je moet er neit teveel van verwachten.

Op 23 juli 2005 15:58:08 schreef elmowww:

Dat zijn de HQ dingen die tegenwoordig oprukken. Zijn redelijke boutjes voor beginners, maar je moet er neit teveel van verwachten.

Ik zou zelfs durven beweren dat ze echt bagger zijn ...

Pak dan een weller ;). Nee die soldeerbouten zijn puur als extra wij moeten het hebben van de LEDs. Verder is de site althans de index op dit moment aangepast en getest met firefox. De problemen zijn verholpen wij zoeken nog wel naar een passende oplossing.

Mozilla 1.4.1 lijkt het te doen!
Succes met de leds Ledman.

MvgEat

Zucht gaan we weer :P
Nergeer die banners nou gewoon en brul niet meteen van Hee en nieuwe banner laten we er een topic over openen :P

Als co geld nodig heeft vind ik t best (is toch beter dan dat CO down gaat of niet :P)

kijk, u doet ie het ook in "Mozilla voor Solaris".

---edit----------------
...maar nog niet helemaal.
succes ermee verder, het zal wel een kwestie van tijd zijn.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op ]