Nieuwe banner (LEDs-buy)

Dit topic is gesloten

Henry S.

Moderator

Het blijft een rommelige site.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
GJ_

Moderator

Op 23 juli 2005 19:26:43 schreef Henry S.:
Het blijft een rommelige site.

Da's OK: rommelige winkeltjes zijn de goedkoopste.

Op 23 juli 2005 19:29:24 schreef GJ_:
[...]
Da's OK: rommelige winkeltjes zijn de goedkoopste.

Maar daar staat iemand achter een toonbank waar je kunt vragen als je iets niet kunt vinden. Op een site niet.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Essentiele gegevens voor een legaal opererend bedrijf ontbreken.

Waar is het bedrijf gevestigd? (contactgegevens)
Wat is het KvK nummer?
Wat is het BTW nummer?

[Bericht gewijzigd door Marcel op zaterdag 23 juli 2005 20:35:31

Op 23 juli 2005 20:35:08 schreef Marcel:
Essentiele gegevens voor een legaal opererend bedrijf ontbreken.

Waar is het bedrijf gevestigd? (contactgegevens)
Wat is het KvK nummer?
Wat is het BTW nummer?

vindt ik ook zeer belangerijk voor legaal bedrijf.

wat kost zon banner eigenlijk? niet dat ik er een wil, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.

m

Lijkt me wel wat voor de verkiezingen, een banner van de NCPN op de site :P:P

Free the whales!

Op 23 juli 2005 20:35:08 schreef Marcel:
Essentiele gegevens voor een legaal opererend bedrijf ontbreken.

Waar is het bedrijf gevestigd? (contactgegevens)
Wat is het KvK nummer?
Wat is het BTW nummer?

Deze website wordt beheerd door Dot-N.

http://www.dot-n.nl/Dot-N.htm

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Die advertentie is lekker kleurrijk. Ik heb verder geen problemen met advertenties, zolang ze maar geen knipperende effecten hebben o.i.d..
De site zelf is *****!
Met FireFox wordt een deel van de site gewoon niet weergegeven....

[Bericht gewijzigd door Onbekend op zaterdag 23 juli 2005 21:23:42

CO stelt me teleur, ze laten zich verleiden tot chaos op de site.

Op 23 juli 2005 21:30:30 schreef Wim P.:
CO stelt me teleur, ze laten zich verleiden tot chaos op de site.

is die site in je signature van jouw?
indien ja, geef co dan een dedicated server "for free" en die banners zullen ze dan denk ik wel weg doen ;-)

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Héhé, voor niets gaat de zon op.

OMG
Allemaal schelden op co :(
co is toch super en die banners daar wen je toch aan :S
en zo nee plak ducktape op je monitor oid :P
iig vind ik t niet terecht CO af te kraken :)

helemaal mee eens, behalve... ducktape?? addblock, als je firefox gebruikt...

Free the whales!

Op 23 juli 2005 21:30:30 schreef Wim P.:
CO stelt me teleur, ze laten zich verleiden tot chaos op de site.

verrek, je bent er weer ;)

we moeten ergens inkomsten vandaan halen....

IF you can't convince them, then confuse them!

Nu begrijp ik dat "member"-gedoe beter.

Ik ben enkele maandjes niet meer actief geweest op CO.

Schei nou een uit met zagen over die banners!

Zo lang er geen grote popup's en flash banners komen stoort het helemaal niet! Als CO daar geld uit haalt is dat heel goed, op sommige fora zie je de topics niet meer omdat er allemaal banners over de pagina vliegen.

Al goed, Bertrix.
Even de situatie geschetst krijgen, vind ik anders wel zinvol.

Sorry als er zich medeleden gekwetst voelen :P

Henry S.

Moderator

Op 23 juli 2005 21:20:10 schreef Stynus:
[...]
[...]

http://www.dot-n.nl/Dot-N.htm

Ook niet te pruimen in FireFox.

En contactgegevens ed moeten op elke site staan.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
klein is fijn

Moderator

Op 23 juli 2005 23:34:20 schreef Bertrix:
Schei nou een uit met zagen over die banners!

Zo lang er geen grote popup's en flash banners komen stoort het helemaal niet! Als CO daar geld uit haalt is dat heel goed, op sommige fora zie je de topics niet meer omdat er allemaal banners over de pagina vliegen.

Jep, zeer irritant is dat, vaak zijn de sig's op die forums ook groter (en zinninger) dan de posts. Maar we hadden het toch over de brakheid van de site? Die banner heeft iedereen zich al bij neergelegd, en wie dat niet heeft gedaan heeft er waarschijnlijk mee afgerekend...

Jemig Henry, ook nog om half 1 's nachts op CO bezig? Je lijkt wel gek.:P

Is nog altijd beter dan die Jamba banners.

Maar ik vertrouw die site niet zo idd, heeft iemand al wat besteld daar dan en ook gekregen of niet? Voor de rest zijn de prijzen wel netjes kan world-led.com nog wat van leren.

/* offtopic */
Wat nou Half 1 's nachts tssss half 4 's nachts heheh w00t

Achtung! Hochspannung, Lebensgefahr!!

Op 24 juli 2005 01:46:04 schreef klein is fijn:
Jemig Henry, ook nog om half 1 's nachts op CO bezig? Je lijkt wel gek.:P

Nou, nou. Dat is anders nog vroeg op de avond hoor.:-)

Ik heb al heel wat forum- en aanverwante sites gezien. En het viel me op hoeveel ads en banners er op stonden. Soms zoveel dat het overzicht totaal weg was. Dat soort sites vindt ik vreselijk om te zien. Toen ik dankzij een probleempje bij CO uitkwam, was ik al in het eerste oogopslag al zeer te spreken over de layout van de site. GEEN ads en banners, erg overzichtelijk en erg prettig om naar te kijken dankzij de kleur keuze. Een rustig ogende en goede site.
Toen kwam er op eens een ad. (shock media niet meegerekend. Heeft vrijwel zelfde kleur combinatie e.d.) Ok, hij viel wel mee. Maar nu komt er opeens een twede en met een erg afwijkende kleuren chaos. Deze zie je steets in je ooghoek. Nu zijn er enkele die zeggen dat je je er niet zo druk over moet maken. Maar persoonlijk gezien moet ik zeggen, bij hoeveel ads/banners zien ze het zelf in. Want wie garandeert het dat er geen meer bij komen. Al enkele jaren draait CO al zonder die dingen. Nu komt er een, en een hoop leden (waaronder ikzelf) doneren dan graag een bedrag om onze webhoster (als ik het goed heb) te steunen, om te zorgen dat CO niet al te verontreinigd raakt. Komt er alsnog een bij. Ik wil echt niet te zeikerig overkomen, maar waar ligt de limiet van een fatsoenlijke, overzichtelijke en zuivere forumsite?
Is het anders niet een id om de ads/banners met een linkje in een subgroep te zetten? Als iemand bijvoorbeeld leds nodig heeft, kan hij altijd eens in die groep kijken voor een link naar een online led winkel. en CO krijgt alsnog de "klikcenten" van de link. (Is maar een id hoor)

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
GJ_

Moderator

Op 24 juli 2005 01:32:56 schreef Henry S.:
[...]
Ook niet te pruimen in FireFox.

En contactgegevens ed moeten op elke site staan.

Ik vindt niet dat BTW-nummer en KvK-nummer daarbij horen ivm misbruik. Het BTW nummer is van vele ondernemers hetzelfde als het sofinummer gevolgd door "B01". En bijvoorbeeld veel gemeenten gebruiken dit sofinummer weer als inlognaam voor persoonlijke gegevens.

Wat er van mij beslist op mag is een telefoonnummer (met gewoon netnummer ipv 0800) of een echt adres. Dat wekt vertrouwen.

Leds-buy mag dan beheerd worden door dot-n, dit staat nergens op de site (voorzover de site werkt bij mij) In het handelsregister staat echter nergens vermeld dat de eigenaar handeld onder de naam leds-buy en dat is eigenlijk wel de bedoeling, maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn net als de website. Ze steunen in ieder geval CO en dat kan geloof ik helemaal geen kwaad.

CO mag mij best een offerte sturen voor het plaatsen van een banner.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zondag 24 juli 2005 11:33:40

met deze een slotje, omdat ik toch al heel wat negatieve kritiek lees over CO, over leds-buy.

Geef liever positieve kritiek, daar wordt iedereen beter van.

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Dit topic is gesloten