We kunnen even overleggen of het standaard uit moet staan. Zodat je dus als gast-bezoeker niks ziet.

Helaas ben je niet de enigste, er zijn ook mensen die het wel graag zien, die rommel.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]

Bericht verwijderd

[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op ]

Op 7 november 2002 23:20:43 schreef Sweet Winter Smile:
Bij mij doet ie het niet terwijl ik wel een complete link heb ingevuld :)

Ik als modder'eter heb er ff naar gekeken voor je.

Zoals ik het kan zien is je link: "http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll". Als dat adres klopt dan is de oorzaak makkelijk. Het moet een jpg, gif of zoiets zijn, maar een dll is geen plaatje.

Ik denk eerder dat het adres niet klopt wat ik gaf en dan is het dus wat anders. Het kan namelijk ook zo zijn dat die site je niet toelaat om extern naar plaatjes te linken op hun server en dat er dus ter beveiliging een foutief adres word gegenereerd.

Ik raad je dus aan om je plaatje op een andere server te zetten.

Het upload archief heeft daarvoor nu speciaal een icons sectie.

Marcel

Goh het viel me opdat jullie nu idd iconen bij de namen hebben. Zal ik binnenkort wel bijvoegen, alhoewel mijn smoelwerk willen jullie niet zien ;)

maar wat me wel tegen valt een tijdje geleden heb ik iemand gezien die er om had gevraagd dat ging toen niet door. Ik geloof een klein jaartje geleden had nog iemand anders om gevraagd (MADdie gheet die gast toch ?) toen kon het ook niet.
Wat is jullie doorslag geweest om het toch te doen ?? Want er zijn toe ook al dingen naar boven gekomen dat je in je profiel kon kiezen voor Iconen of non-iconen e.d.

Ziet er wel leuk uit ;)

Kijk, zet het standaard uit en laat het zien bij de mensen die het waarderen en het dus aan kunnen vinken. Iedereen happy. Ik vindt het wel een leuke optie, zo kan iedereen zijn eigen 'noot' aan z'n nick toevoegen. i.d.d. is het voor de modemers onder ons niet wenselijk. maar goed daar hebben jullie al rekening mee gehouden door te laten kiezen tussen wel en niet weergeven. Ik vindt het prachtig dat de icons geresized worden, want dat was het enige waar ik me aan zou storen, allemaal verschillende maten in de icons. Goed was mijn mening, maar wilde ik ook even laten horen ;)

Op 7 november 2002 19:55:17 schreef Bastiaan:

[...]

Dit is eigenlijk best wel sneu voor hem ;) :)

bedankt bastiaan dat je medelijden met me hebt...:9
dan maar geen plaatjuh onder mijn naam..... :'-( :(

ik heb mijn plaatje maar weggehaald voor de mensen met een wat tragere internet verbinding :) zal binnenkort ff kijken of ik het kan wijzigen naar een gepast formaat.

Op 8 november 2002 11:21:17 schreef Roel:
[...]
dan maar geen plaatjuh onder mijn naam..... :'-( :(

Niet getreurd, ga naar het Upload Archief van onze Marcel.

joepie mijnes doetut ook

De icons staan nu standaard voor iedereen uit (ook als je niet ingelogd bent), dus als je ze weer wil zien moet je het dus expliciet aangeven in je instellingen.

Ok ik begin nu ook de humor er wel van in te zien :D. Maar wat me wel opvalt is dat er ook hele grote plaatjes gepost kunnen worden. bijv. die van GeRwIn daar heeft zelfs m'n ADSL verbinding een paar seconden voor nodig(0,4MB). Is het niet mogelijk om alleen plaatjes toe te staan die aan een maximaal ingestelde grote voldoen?

Sytse

Op 8 november 2002 16:03:26 schreef sytse:Is het niet mogelijk om alleen plaatjes toe te staan die aan een maximaal ingestelde grote voldoen?Sytse

Zie de FAQ, die regel is er al en met die 0,4MB zijn we al bezig.

Op 8 november 2002 16:07:26 schreef Bastiaan:
Zie de FAQ, die regel is er al en met die 0,4MB zijn we al bezig.

Ja die regel had ik gezien maar ik bedoelde meer iets van een script'je dat de grote plaatjes gewoon niet accepteert.

Op 8 november 2002 16:10:12 schreef sytse:
[...]
Ja die regel had ik gezien maar ik bedoelde meer iets van een script'je dat de grote plaatjes gewoon niet accepteert.

Dat moet zich nog allemaal ontwikkelen, maar bedankt voor de tip.

Op 8 november 2002 14:26:02 schreef Bastiaan:

[...]

Niet getreurd, ga naar het Upload Archief van onze Marcel.

okeej! ga me meteen ff aanmelden!!!

Ik vind maar geen prentje dat ik kan gebruiken :(

Op 8 november 2002 17:08:55 schreef Michaël:
Ik vind maar geen prentje dat ik kan gebruiken :(

moet je nog even doorzoekuh.... :P

hee ik moet iedere keer weer mijn icoon instellen
klopt dat?

Op 9 november 2002 09:00:35 schreef GeRwIn:
hee ik moet iedere keer weer mijn icoon instellen
klopt dat?

:), wij hadden het verwijdert omdat het te groot was. Je plaatje was 400kb ipv de toegestane 10kb. Jammergenoeg had je dat niet door en plaatste telkens het plaatje weer terug tot onze verbazing.

Je mag best je pasfoto gebruiken alleen resize het dan wel tot 60x60 pixels zodat het niet zo groot word qua kb's.

ok ik heb nu een nieuwe

Op 9 november 2002 16:43:52 schreef GeRwIn:
ok ik heb nu een nieuwe

dat is duidelijk te zien....

in de iritantheidsschaal van 1 tot 10 krijg jij toch zeker een dikke 10

ja zelf gemaakt of moet ik een nieuwe maken:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Op 9 november 2002 16:56:53 schreef GeRwIn:
ja zelf gemaakt of moet ik een nieuwe maken:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

gokje!? :7