beertje_01
My Tube is bigger then yours
wegfiltering van vocals kan men proberen toe te passen door één kanaal van het geluid te inverteren en zo de monosignalen weg te filteren zodat de meeste zang wegvalt speitig genoeg de bassen ook meestal maar dit effe ter zijde
kan men dit verwezenlijken door electronic zoja schema's please
en liefst met veel instelbaar
en is het ook mogelijjk om alleen de stem te behouden
op voorhand bedankt
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
Heeft ooit een vocal eliminator in de electuur gestaan
als je de stem juist wilt behouden moet je het signaal
van de vocal eliminator weer insturen op een opamp en deze op links en rechts aan bieden
beertje_01
Op 12 november 2002 23:56:46 schreef k.p.meinesz:
Heeft ooit een vocal eliminator in de electuur gestaan
als je de stem juist wilt behouden moet je het signaal
van de vocal eliminator weer insturen op een opamp en deze op links en rechts aan bieden
welke electuur juist en is die moeilijk te bouwen
Welke voice eliminator je ook bouwt, je zal altijd verlies van je signaal (bassen) hebben. Of de stem er niet volledig uitgefilterd krijgen.
beertje_01
Op 13 november 2002 06:17:41 schreef Armani:
Welke voice eliminator je ook bouwt, je zal altijd verlies van je signaal (bassen) hebben. Of de stem er niet volledig uitgefilterd krijgen.
idd maar ik wil het gebruiken omdat je er soms leuke effecten met kunt doen
Shake It baby
Kleinere vrouwen en snelle wagens hebben een ding overeen. Ze scheuren zo lekker.
Dennis Stekelenburg
No pain no gain
Ik weet niet voor welke toepassing je die vocal-eliminator wil gebruiken. Maar als dit geen realtime toepassing is, is dit heel goed met software te doen, denk bijvoorbeeld aan een winamp-plugin.
Dennis Stekelenburg
No pain no gain
De DeFXv0.97 bijvoorbeeld, maar er zijn vast meerdere te vinden. Bij een goede stereo opname werkt deze goed.
beertje_01
Op 13 november 2002 19:06:40 schreef Dennis Stekelenburg:
De DeFXv0.97 bijvoorbeeld, maar er zijn vast meerdere te vinden. Bij een goede stereo opname werkt deze goed.
dat heb ik al ik wil het echt realtime kunnen gebruiken voor aan een send uitgang van een mixer te hangen
bij velleman hebben ze een karaoke set, alleen ik weet niet of het schema op hun site staat.
groeten, joost
ps mocht iemand deze hebben zet 'm dan even op dit forum
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
De karaoke set van velleman.
http://www.velleman.be/downloads/0/Manual_MK140.pdf
winamp?
daar bestond zo een plugin voor en die filterde de zang inderdaad (bijna) volledig weg en de bass bleef...
en anders die vellemankit, die doet het ook