Hallo allemaal,

Ik heb regelmatig dat ik in een topic overzicht van een forum zit. Maar ik kan nergens boven aan zien in welk forum dit nu eigenlijk is. Het is ook niet altijd even makkelijk af te leiden van de topics.

Het zou handig zijn als, net zoals je hebt als je in een draadje zit, er boven aan een indicatie is in welk forum je op dat moment zit. Dat moet volgens mij niet al te moeilijk zijn om dat er bij in te bakken :)

Zoiets als een "Forum > Audio". De text forum een linkje, de text Audio geen linkje, aangezien je op dat moment in de topic lijst van het Audio forum zit.

Is dat er bij te maken o lieve moderators? :)

Bij mij staat het er gewoon boven hoor.

Dat staat er al!
Boven ieder topic staat dat zo

tja staat in de titelbalk van je browser :P

Op 20 augustus 2005 17:51:58 schreef Rickzz:
Dat staat er al!
Boven ieder topic staat dat zo

Dat het boven de topics zelf staat, wist ik wel. Maar het staat niet als je in de topiclijst zit.

Of het in de titelbalk staat heb ik nog niet naar gekeken. Het is wel net zo consequent als het ook op de zelfde plek staat als bij topics zelf :)

Je hebt gelijk. Ik kom daar nooit, ik klik altijd op "meer..." voor de meest actuele discussies.

Op 20 augustus 2005 18:01:46 schreef GJ_:
Je hebt gelijk. Ik kom daar nooit, ik klik altijd op "meer..." voor de meest actuele discussies.

Dan staat in de linker kolom netjes te sectie waarin is gepost. :P

Inderdaad, voor in de bookmarks:

http://www.circuitsonline.net/forum/active

Die staat er bij mij in. :D

hehe ik heb er een sneltoets voor toegewezen op mijn laptop :+