Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Beste CO mede gebruikers,
Met enige regelmaat worden hier op Circuits Online moeilijkheden gecreeerd danwel uitgevochten wat dit forum niet ten goede komt, en ook regelmatig krijgen de Moderators de wind van voren terwijl er eigenlijk niets meer of minder aan de hand is dan een storm in een glas water.
Er wordt tegenwoordig overal gesproken over Normen en Waarden, laat het dan niet alleen bij theorie, maar pas het in de praktijk toe, ook hier op CO en ten opzichte van de Moderators die ook trachten hun best te doen.
Wees elkaar een beetje behulpzaam, dat staat een stuk netter 
SWS
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
het is wat erik zegt.
Helaas is het zo dat bij een "openbare" gelegenheid als deze mensen denken dat ze alles kunnen maken en laten, dit is jammer. Ik ben er voorstander voor om deze mensen zo veel mogelijk links te laten liggen en ons volledig te richten op de mensen die het wel goed doen. aan deze mensen hebben wij met z'n allen nou eenmaal een grotere waarde.
Ik waardeer het zeer dat je het voor "ons" moderators opneemt SWS
ik ben hier zeer gelukkig mee 
laten we vooral doorgaan met het oplossen van problemen en die kleine opstakels voor lief te nemen al dan niet ook op te lossen.
maar normen en waarden is iets wat elke bezoeker in acht moet nemen, is het hem of haar niet aangeleerd, dan raad ik je aan om toch eens op zoek te gaan naar de twee magische termen "Normen" en "Waarden"
-einde preek-
ik schop hem even naar "feedback"
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Ik heb de Moderators inderdaad vermeld in mijn opmerking, en ook terecht omdat deze het eerste aanspreekpunt zijn van dit forum.
Overigens ken ik hiermee geen speciale status toe aan de Moderators, en dat hoeft ook niet en wordt ook niet verwacht, maar de kern van mijn opmerking is wel gelegen in het feit dat mensen die zoveel werk doen voor een forum, en het in stand houden daarvan wel enige medewerking en coulance verdiend hebben.
Mijns inziens is een ieder gelijkwaardig, en zoals vermeld, het zou sierlijk zijn als mensen elkaar gerelateerd aan het thema "Normen en Waarden" ook in de praktijk zo behandelen, en het niet alleen laten bij mooie verhaaltjes en prachtige uitspraken en thema's die geen inhoud blijken te hebben. 
SWS