topicnotificatie

Voor zover ik weet is het onmogelijk om de topicnotificatie uit te zetten. klopt dit?

Ik heb me namelijk per ongeluk ingeschreven op het topic tesla coil en dergelijke. Ik kan een nieuwe post maken, maar dan zou ik niet weten wat ik erin moet zetten, dus dat schiet niet op. Moet ik nu gewoon wachten totdat er nog 100 extra posts zijn gemaakt, en het topic dus dicht gaat?
of kan ik het nog op een andere manier uitzetten?
Het knopje 'edit' werkt niet.

Free the whales!

Verder kijken als je neus lang is:P

Je klikt op E-mail notificatie onderaan, je vinkt dat vinkje uit en klikt op opslaan en klaar ik kees

Op 12 oktober 2005 20:14:39 schreef zweetvoetje:
Voor zover ik weet is het onmogelijk om de topicnotificatie uit te zetten. klopt dit?

Ik heb me namelijk per ongeluk ingeschreven op het topic tesla coil en dergelijke. Ik kan een nieuwe post maken, maar dan zou ik niet weten wat ik erin moet zetten, dus dat schiet niet op. Moet ik nu gewoon wachten totdat er nog 100 extra posts zijn gemaakt, en het topic dus dicht gaat?
of kan ik het nog op een andere manier uitzetten?
Het knopje 'edit' werkt niet.

druk nog eens op "E-mail notificatie". en dat vinkje uit drukken.

@zweetvoetje: Z'on ervaren gebruiker zou dat toch moeten weten.

RT

In je profiel, alle e-mail notificaties uitzetten!

Ja, dat kan, dat snap ik. Maar als ik dat doe, dan moet ik wel eerst posten... En daar had ik nou net geen zin in.

edit: oh, laat maar, ik zie het al :+
tja, ik gebtuik die functie nooit, dus ik had er ook geen ervaring mee. Sorry :)

(Volgens mij past dit dan bij de categorie domme vragen, heb ik mezelf in een paar posten geleden ff flink af lopen zeiken :D)

[Bericht gewijzigd door zweetvoetje op woensdag 12 oktober 2005 20:24:15

Free the whales!