leuke poll?

het leek mij mischien een leuke poll om te vragen uit welke provincie van nederland de leden komen?
ik weet niet hoeveel belgische mensen hier komen, maar mischien een optie belgie?

mvg,

Martijn

pe4mb

laten we dan eerst een poll houden:

uit welk land kom je (niet waar je geboren bent ofzo, maar waar je heden ten dage rond huppeld)

IF you can't convince them, then confuse them!

Op 9 december 2002 18:19:11 schreef Dirk:
en dan

heb je een poll en zo weet je waar iedereen een beetje vandaan komt :+ (weet eigenlijk ook niet wat het nut ervan is....)

Hieper de piep!

beetje zinloos, wat zal mij het uitmaken waar pietje of henk of jaap of wie dan ook vandaan komt, daar is deze site toch niet voor gemaakt en deze forum is ook bedoeld voor vragen over elektronica of wat maar een beetje met techniek te maken heefd, je gaat toch ook niet vragen waat voor kluer haar iedereen heefd is toch ook belangrijk het is toch geen liefdes box of wat ever. dus

Op 9 december 2002 18:35:50 schreef Dirk:
beetje zinloos, wat zal mij het uitmaken waar pietje of henk of jaap of wie dan ook vandaan komt, daar is deze site toch niet voor gemaakt en deze forum is ook bedoeld voor vragen over elektronica of wat maar een beetje met techniek te maken heefd, je gaat toch ook niet vragen waat voor kluer haar iedereen heefd is toch ook belangrijk het is toch geen liefdes box of wat ever. dus

Is dit je goedste nederlands? :)

In principe heb je niks aan welke poll dan ook, dus als je het zo gaat bekijken kun je net zo goed stoppen met de poll.

Betreffende het provincie idee: lijkt me toch wel aardig om te doen. Je weet dan uit welke hoeken van het land de bezoekers komen.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

leuk...trouwens ik ben soms wel benieuwd of er niet toevallig iemand bij me in de buurt woont die ik ken via internet..ik ga elke maand met mijn elektuurtje in de hand over straat, maar nooit zegt er eens iemand wat over. Zelfs de hele treinreis met mijn elektuur of andere zooi overdreven op schoot zegt niemand wat. Maar de dag dat ik iemand met een elektuur zie lopen, of met schakelingentjes zie kloten tijdens de treinreis reken maar dat ik mijn mond open doe...ok misschien niet als het een HELE enge vent is ;)

Weer terug bij de leukste hobby in het universum
Jeroen

Moderator

Ik zal m'n Circuits Online T-shirt wel eens aan doen dan :P.

roze driehoekjes maar dan anders? :p

"mama mama wat is dat voor mevrouw?"
"shhhht Jantje, die mevrouw is electrofiel"
"wat is dat mama?"
"Nou dat is een hele gewone mevrouw alleen die houdt nu eenmaal van electronica, en daar kan ze niets aan doen, zo is ze nu eenmaal."

haha

[Bericht gewijzigd door Pixie op maandag 9 december 2002 23:39:11

Weer terug bij de leukste hobby in het universum

ik wil ook welles weten of er nog meer uit friesland komen behalve ik,Alex Talsma,en Martijn Berntsen.

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

neh

ik kom iig uit roosendaal, ligt onder breda :D

IF you can't convince them, then confuse them!

Op 9 december 2002 22:06:51 schreef Pixie:
roze driehoekjes maar dan anders? :p

"mama mama wat is dat voor mevrouw?"
"shhhht Jantje, die mevrouw is electrofiel"
"wat is dat mama?"
"Nou dat is een hele gewone mevrouw alleen die houdt nu eenmaal van electronica, en daar kan ze niets aan doen, zo is ze nu eenmaal."

haha

"mama mama wat is dat voor mevrouw?"
"shhhht Jantje, die mevrouw is electrofiel"
"Waarooooom?"
"Omdat zij veel van electronica houd"
"Waarooooom?"
"Omdat ze dat leuk en interessant vind"
"Waarooooom?"
"Zo is ze nou eenmaal"
"Oh, zeg dat dan. Wilde ik alleen maar ff checken"

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Fantastische reclame, vooral dat ff checkeh :P
Noord-Holland, Alkmaar. Dicht bij MADdie :( :D

oooooh, wordt de poll hier gehouden ?? zeg dat dan :P

Meerssen, Buurgemeente van Maastricht, Limburg.

bloep....

Ik zou toch maar een poll starten. Dat is een beetje overzichtelijker.
Maar dan is er nog het probleem dat je niet weet wie waar woont alleen hoeveel er in de provincie wonen.

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
High met Henk

Special Member

Tholen, vlakbij Bergen op Zoom.

Maare die info is ook in mijn profiel te vinden hoor

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

als iedereen deze info in zijn profiel heeft staan, is het mischien een idee om de forum zoekmachine uit te bereiden met het zoeken naar dingen in het profiel, bijvoorbeeld woonplaats, leeftijd, whatever.

pe4mb

Op 10 december 2002 16:45:53 schreef Martijn Berntsen:
als iedereen deze info in zijn profiel heeft staan, is het mischien een idee om de forum zoekmachine uit te bereiden met het zoeken naar dingen in het profiel, bijvoorbeeld woonplaats, leeftijd, whatever.

zeer goed id

May The Source Be With You

als je inderdaad een poll gaat houden moet belgie er ook bij... ik denk niet dat hier duitsers zijn al kan ik hier mij natuurlijk reuze in vergissen

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.