Als je het serieus gaat doen is het ook wel leuk om er iets bij te doen (andere kant t-shirt?) zodat er een associatie wordt gelegd met de electronica. Misschien in kleine lettertjes eronder 'electronica forum voor de hobby-ist' of zoiets dergelijks. Dan zullen de mensen die dat zien en CO nog niet ontdekt hebben er misschien eens komen kijken.

ja, en dan een "scheve"chip er boven of zo. Je kan er best wel iets leuks van maken!

hahahaha, ik zou er bes wel 1 of meer kpen voor 5 euro.
Maare wie regelt de verkoop dan?

De instemming moet bij CO liggen, maar moeten ze ook zelf verkopen?
Ik weet het niet. Puzzel eens even??

Winkel van fantasy maybe ofzow?

$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€$€

* Prutsertje smells merchandise :P

CO pennen
CO Mokken
CO Autostickers
CO Caps
CO sleutelhangers

hehehe, dit is onontgonnen markt !! ik wordt rijk, ik wordt rijk ! :D

Hehehe, just kiddin'

Maareh zo'n T-shirt alla 'dat zeg ik' lijkt me wel aardig ja.

zo'n t-shirt kan best leuk zijn :D

Als mijn LCD inkoopactie is zou ik misschien wel op zoek willen gaan naar een bedrijf dat CO pennen wil maken voor me. Natuurlijk doe ik dat alleen als er genoeg animo is voor die pennen. Ik garandeer alleen niks.

Op 25 maart 2003 15:16:53 schreef Tommyboy:
Als mijn LCD inkoopactie is zou ik misschien wel op zoek willen gaan naar een bedrijf dat CO pennen wil maken voor me. Natuurlijk doe ik dat alleen als er genoeg animo is voor die pennen. Ik garandeer alleen niks.

Ehm, het zou wel zo fijn zijn als je hier onze goedkeuring voor vroeg ;)

Op 25 maart 2003 15:31:29 schreef Bastiaan:

[...]

Ehm, hier heb je wel goedkeuring van ons voor nodig.

[offtopic]
gewoon een vraagje... waarom zou hij dat moeten? circuitsonline mag dan wel van jullie wezen maar die naam is niet een geregistreerde naam van jullie... dus je hebt er geen copyright op aangevraagd... dan mag hij het geloof ik gewoon versprijden als hij wil
[/offtopic]

Op 25 maart 2003 15:35:26 schreef Erik:
[...]
[offtopic]
gewoon een vraagje... waarom zou hij dat moeten? circuitsonline mag dan wel van jullie wezen maar die naam is niet een geregistreerde naam van jullie... dus je hebt er geen copyright op aangevraagd... dan mag hij het geloof ik gewoon versprijden als hij wil
[/offtopic]

Klopt, heb je gelijk in. Maar dan heb je nog wel zoiets als principes en goede contacten tussen beide partijen.

Op 25 maart 2003 15:31:29 schreef Bastiaan:

[...]

Ehm, het zou wel zo fijn zijn als je hier onze goedkeuring voor vroeg ;)

Sorry, ik zei ook "Ik garandeer alleen niks." :)
Als dit door gaat, gaat natuurlijk ook een flink deel van de winst naat de site voor de hostingkosten e.d.
Mijn excuses het misverstand, maar dit was een beetje een opwelling van mij die ik dan meteen in typ zonder er diep bij na te denken :)
Nogmaals: Ik garandeer niks.

Op 25 maart 2003 15:53:22 schreef Bastiaan:

[...]

Klopt, heb je gelijk in. Maar dan heb je nog wel zoiets als principes en goede contacten tussen beide partijen.

Yep, we moeten gewoon goed met elkaar omgaan. En samen kan je ideeen lanceren en er zo een mooi ontwerp uit knallen, en wordt het dus ook nog een stuk leuker!!!

Prutsertje in leuke poll?Op 25 maart 2003 07:58:10

hehehe, dit is onontgonnen markt !! ik wordt rijk, ik wordt rijk ! :D

.[/quote]

Als je dan in je rijke toestand jezelf in hogere kringen gaat begeven, leer dan even vlug de vervoeging van 'worden' uit je hoofd anders val je door de mand ;) :D:D

[quote]
Hehehe, just kiddin'
[/quote]
:7

is het misgien geen idee om een poll te wijden aan deze ideeën?? als er nou genoeg animo is kunne we er serieus over na gaan denken. IK zou het wel leuk vinden:):)

Op 25 maart 2003 19:35:52 schreef rookie:
is het misgien geen idee om een poll te wijden aan deze ideeën?? als er nou genoeg animo is kunne we er serieus over na gaan denken. IK zou het wel leuk vinden:):)

dat is misschien idd wel een goed idee. 'k zal zo'n t-shirt ook wel tof vinden!

Dat animo is er wel, dat merk je hier wel!!! Ik vind het wel verdacht dat onze "zo geliefde"moderators zich zo stil houden over dit onderwerp, wat toch wel degelijk hen iets aangaat...

Op 25 maart 2003 20:27:51 schreef Syb:
Ik vind het wel verdacht dat onze "zo geliefde"moderators zich zo stil houden over dit onderwerp, wat toch wel degelijk hen iets aangaat...

Mij hoor je toch wel hier :). Je vroeg een paar berichten terug ook hoe wij hier over dachten. Mijn mening had ik toen al een paar posts daarvoor gepost, heb je gemist denk ik ;)

We zijn hier wat stil omdat de prioriteiten namelijk op het moment niet bij dit idee liggen maar bij andere zaken die te maken hebben met de site of het prive leven.

Op 25 maart 2003 20:27:51 schreef Syb:
Dat animo is er wel, dat merk je hier wel!!! Ik vind het wel verdacht dat onze "zo geliefde"moderators zich zo stil houden over dit onderwerp, wat toch wel degelijk hen iets aangaat...

ff tussen mond en lippen door:

er zijn ook nog mensen die soms belangrijkere dingen te doen hebben dan het runnen van een website ;)

drukke baan heb ik... dus neem het me niet kwalijk als ik soms niet binnen het uur een reactie geven kan :P

Hmm iets van elektronica vermelden is maybe ook wel leuk, jah. Cu @ CO is een leuke lekker liggende kreet, maar nogal weinig zeggend.

Tja, maare, wordt het niet tijd om een selecte groep dit uit te laten zoeken dan?

Bijvoorbeeld een delegatie van de MOD's (of allemaal) en degene die ze willen verkopen. Er moet een onderzoek gedaan worden naar de haalbaarheid en naar wat erop moet komen. maybe poll of nieuw topic ofzow?

alleen moet er ff nieuwe afdeling komen: T-shirt feedback :P het is nl. geen site feedback meer LOL

Tja bekijk het eens, wij horen wel

Als jullie het door willen zetten, en jullie weten wat er (zo ongeveer) op moet, zou ik het wel leuk vinden om misschien enkele voorstellen van ontwerpen te maken.
Ik studeer industrieel ontwerpen en vind het altijd wel leuk om zulke dingen te maken. Bepaalde eisen als kleur enzo kunnen jullie zelf bepalen als je dat wil maar dan probeer ik er een 'flitsend' shirt van te maken. (Ohnee ledjes mogen natuurlijk niet hihi ;))

Open idd maar een nieuw topic erover (in Overig). Van mij mag je samen met andere CO'ers eens gaan informeren of uitzoeken wat er mogelijk is. Op het moment is er geen MOD die tijd vrij kan maken voor dit om het een en ander uit te zoeken. Dus dat kunnen jullie zelf doen of het idee nog even laten rusten totdat het wel kan.

het gaat hier over CO T-shirts, maar mischien is het leuker om een shirt te maken wat vooral met electronica te maken heeft, en dat je ergens onderaan zet, www.circuitsonline.net . is maar een idee, maar lijkt mij leuker. want geen kip weet wat CO is, en electonica is nog redelijk te herkennen.
en we CO is niet mijn hobby, maar electronica.

gewoon een idee,